Gæst pmr1980 Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Hej Alle sammen Jeg har netop hentet min lille hvalp på 12 uger. Det er en lille pige, og hun er bare skøn. Lige nu er hun ved at forsøge at kravle under opvaskemaskinen, er spændt på hvor længe hun har tænkt sig at lille i køkkenet. Mvh Pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 Velkommen til og tillykke med den lille ny:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hej Tillykke med din lille hvalp Og velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Tillykke Jeg har også næsten fået en lille DSG som har ca. samme alder som din må jeg spørge hvor du har købt hende henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sika Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Tillykke med hende. Vores er også kun 3 mdr. De er så søde de små :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hej og velkommen til hunde-forum Og mange gange tillykke med den lille ny !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pmr1980 Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Tillykke Jeg har også næsten fået en lille DSG som har ca. samme alder som din må jeg spørge hvor du har købt hende henne? Jeg har købt hende på Mors Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jeg har købt hende på Mors Okay Jeg købte min i Brørup Hvor ser hun fin ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pmr1980 Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Okay Jeg købte min i Brørup Hvor ser hun fin ud Hun er bare skøn. Og er netop blevet døbt Fie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Hej Alle sammen Jeg har netop hentet min lille hvalp på 12 uger. Det er en lille pige, og hun er bare skøn. Lige nu er hun ved at forsøge at kravle under opvaskemaskinen, er spændt på hvor længe hun har tænkt sig at lille i køkkenet. Mvh Pia Hej og velkommen til Tillykke med familieforøgelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med hende og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts