Hop til indhold

Kastration


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Ved godt at vi har haft det oppe mange gange før, men.......:oops:

Min hanhund stikker af for et godt ord, når der er tæver i løbetid(mange lige nu;-)) og finder minihuller i indhegningen til trods for at haven ellers er godt hegnet ind. Er han ude bliver vi nødt til at holde øje med ham konstant og det bliver værre jo ældre han bliver(han er 2 år)

Han hyler både inde og ude og er i det hele taget mere rastløs.

Han er en hund med en god portion selvtillid, der enes fint med andre hunde.

Jeg ved godt at der er delte meninger m.h.t. kastration, men er der nogle der har erfaringer med om det kunne afhjælpe hans strejfen og give mere ro på??? For så tror jeg at jeg kraftigt vil overveje det.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Ved godt at vi har haft det oppe mange gange før, men.......:oops:

Min hanhund stikker af for et godt ord, når der er tæver i løbetid(mange lige nu;-)) og finder minihuller i indhegningen til trods for at haven ellers er godt hegnet ind. Er han ude bliver vi nødt til at holde øje med ham konstant og det bliver værre jo ældre han bliver(han er 2 år)

Han hyler både inde og ude og er i det hele taget mere rastløs.

Han er en hund med en god portion selvtillid, der enes fint med andre hunde.

Jeg ved godt at der er delte meninger m.h.t. kastration, men er der nogle der har erfaringer med om det kunne afhjælpe hans strejfen og give mere ro på??? For så tror jeg at jeg kraftigt vil overveje det.

V.H. Sille

 

Jeg tror du er for sent ude. Han er begyndt at strejfe og så hjælper en kasteration vist ikke...eller det har det ikke gjort ved de hunde jeg har kendt, der er blevet kastereret sent...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...