DaniellaJ Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Som overskriften siger, hvordan lære man hunden at spille død? [media] [/media] Faldt over dette link, og denne skønne samovaps. Og tænkte, det skal Luxen lære . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 det står i min tricks bog :5up: 2 sek så skal jeg uploade billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 det står i min tricks bog :5up: 2 sek så skal jeg uploade billederne Jaaah, tak tonki :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 De ligger i rækkefølge :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jaaaah tak ! Han er ved at lære at ligge på ryggen. Øvelse gør jo mester Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jone Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 det står i min tricks bog :5up: 2 sek så skal jeg uploade billederne hvorhen kan jeg kjøpe denne bog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 hvorhen kan jeg kjøpe denne bog Her: eLounge.com - hundetricks af Mary Ray :5up: Den er helt vildt god! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Han er ved at lære at ligge på ryggen, meeeen den her øvelse tager nok noget tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Han er ved at lære at ligge på ryggen, meeeen den her øvelse tager nok noget tid The good ones always do! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Castro Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Castro lærte dette på ca et kvarter:slem: jeg fik ham til at lægge sig og kørte så en godbid forbi hovedet på højre side med venstre hånd og så rundt om skuldren. så følger hunden jo med og lægger sig på siden, så snart han lå på siden fik han godbidden. så efter at have gjor det et par gange (eller 7) trak jeg godbidden længere væk så ham kom helt om på ryggen, samtidig sagde jeg "bang" (altså ikke vildt højt..) det øvede vi lidt og nu kan han så "blive skudt" og spille død, dog logrer halen lidt:lun: faktisk leger vi nu sådan så jeg sigter på ham med min hånd som en pistol og siger "hænderne op!" så stiller han sig på bagben med poterne op og så siger jeg "bang" så smider han sig.... det er ret sejt synes jeg:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts