anders46fils Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg ved ikke om det er det rette sted at prøve, men jeg prøver Der findes mange søde og lidt sørgelige sange om hunde, selv har jeg 2 jeg holder meget af: YouTube - Elvis Presley Old Shep Hilsen Anders. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Jeg fandt en sød hunde-julesang på nettet Walkin in a Doggie Wonderland Dog tags ring, are you listenin'? In the lane, snow is glistenin'. It's yellow, NOT white I've been there tonight Marking up my winter wonderland. Smell that tree? That's my fragrance. It's a sign for wandering vagrants; "Avoid where I pee, it's MY pro-per-ty Marked up as my winter wonderland." In the meadow dad will build a snowman, following the classical design. Then I'll lift my leg and let it go Man, So all the world will know that it's mine-mine-mine! Straight from me to the fence post, flows my natural incense boast; "Stay off my TURF, this small piece of earth, I marked it as my winter wonderland." Unknown 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Den er meget sød :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Den er nu meget sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 YouTube - Pet Shop Boys "I Want A Dog" :klap: :slem: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 hihi går helt i selvsving nu YouTube - DJ Bobo Chihuahua YouTube - LOBO- " ME AND YOU AND A DOG NAMED BOO" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Der er til en hel aften. Tak for dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts