Gæst Sitto Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Så er der nye billeder af min lille skønhed! :hjerte: Prøv lige se hvor dejlig hun er: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 En koncentreret, dygtig og smuk Sitto der går fri ved fod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 En lille billedeserie af min springloppe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 Flere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 Det sidste af min lille turbohund (for denne gang!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 En lille billedeserie af min springloppe :blink: Det er nogle gode billeder, og en dygtig loppe Og så elsker jeg billed 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 Flere.. Og også billed 1 på denne.,... Hvad fanges der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 Og også billed 1 på denne.,... Hvad fanges der? Tak for dine beskeder :blink: På billedet 1 i den "serie" fanges der ikke noget - Sitto vinker bare hvorfor hun kigger op skal jeg ikke kunne sige, da jeg sidder på græsset.. men hun vinker vel til himlen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 Hvor er hun bare skøn, jeg kan godt forstå du er glad for hende for hun ser godt nok sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2008 Hvor er hun bare skøn, jeg kan godt forstå du er glad for hende for hun ser godt nok sød ud Tak - hun ér skøn :blink: hun er virkelig en ener! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2008 Lidt billeder fra vores tur i skoven i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2008 Lidt billeder fra vores tur i skoven i dag Jeg syntes altså at Sitto er meget fotogen, der kommer altid et godt billed :blink: Eller du er bare en god fotograf, meeeeeeeeeeen tror nu det er Sitto :-P:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2008 Jeg syntes altså at Sitto er meget fotogen, der kommer altid et godt billed :blink: Eller du er bare en god fotograf, meeeeeeeeeeen tror nu det er Sitto :-P:-P Tak :kys: Sitto ér meget fotogen - det er sjældent der kommer dårlige billeder af hende - og jeg kan rigtig godt lide at fotografere.. så vi er et godt makkerpar til at få gode billeder.. tihi.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Juni 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2008 Hun har et meget kønt og klogt hundehoved. Håber hun nyder at du kun har hende nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2008 Hun har et meget kønt og klogt hundehoved.Håber hun nyder at du kun har hende nu Sitto nyder meget at Kency er på weekend hos familien. Der går 1 månede endnu inden Kency flytter helt. Hun skal ud til familien i næste weekend også, og så skal vi ud og besøge dem én af de sidste dage i uge 27 - og så skal hun være herhjemme i 14 dage i træk, og SÅ flytter hun helt derud. Hvis det bliver for meget for Sitto med de 14 dage i træk, så kan hun blive passet nogle timer nogle dage, hos én hun er rigtig glad for - så hun kan få lidt aflastning fra Kency. Og tak for kommentaren - synes jo også selv at hun har et utrolig kønt hovede og hvis man ser hende irl kan man også se hvor mange udtryk hun har .. man kan næsten se hvad hun tænker, når man kigger på hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2008 Hun er helt sikkert en dejlig hund, og du tager nogle gode billeder. Håber vi kan mødes i sommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Juni 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2008 Super gode billeder af din charmerende prinsesse:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2008 Hun er helt sikkert en dejlig hund, og du tager nogle gode billeder. Håber vi kan mødes i sommer. Tak. :kys: Kunne være rigtig hyggeligt at mødes. Sitto og Groa passer også godt sammen størrelsesmæssigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2008 Super gode billeder af din charmerende prinsesse:5up: Tak :kys: Synes jo også hun er charmerende - og hun er også helt selv klar over at hun er daaaarjli' :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kawida Besvaret Juni 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2008 Hun er godt nok sød og smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2008 Hun er godt nok sød og smuk Tak :kys:Det kan jeg kun være enig i.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2008 Et billede af Sitto i går aftes - her kan man rigtig se hendes hjerteformet plet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juni 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2008 Et billede af Sitto i går aftes - her kan man rigtig se hendes hjerteformet plet Hvor er hun skøn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2008 Er Sitto født med evnen til at stå stille og kigge, når man tager et billed? Må have trænet Aslan op til samme standard! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2008 Hvor er hun skøn :hjerte: Taak :kys: Elsker hendes hjerteformet plet - synes hun er så kær med den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts