Hop til indhold

Nye billeder af Sitto

Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Så er der nye billeder af min lille skønhed! :hjerte:

Prøv lige se hvor dejlig hun er:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og også billed 1 på denne.,...

Hvad fanges der?

Tak for dine beskeder :blink:

På billedet 1 i den "serie" fanges der ikke noget - Sitto vinker bare :vinken: hvorfor hun kigger op skal jeg ikke kunne sige, da jeg sidder på græsset.. men hun vinker vel til himlen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes altså at Sitto er meget fotogen, der kommer altid et godt billed :blink:

Eller du er bare en god fotograf, meeeeeeeeeeen tror nu det er Sitto :-P:-P:-P

Tak :kys:

Sitto ér meget fotogen - det er sjældent der kommer dårlige billeder af hende - og jeg kan rigtig godt lide at fotografere.. så vi er et godt makkerpar til at få gode billeder.. tihi.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har et meget kønt og klogt hundehoved.

Håber hun nyder at du kun har hende nu :-P

Sitto nyder meget at Kency er på weekend hos familien. Der går 1 månede endnu inden Kency flytter helt. Hun skal ud til familien i næste weekend også, og så skal vi ud og besøge dem én af de sidste dage i uge 27 - og så skal hun være herhjemme i 14 dage i træk, og SÅ flytter hun helt derud. :-) Hvis det bliver for meget for Sitto med de 14 dage i træk, så kan hun blive passet nogle timer nogle dage, hos én hun er rigtig glad for - så hun kan få lidt aflastning fra Kency.

Og tak for kommentaren - synes jo også selv at hun har et utrolig kønt hovede :lun: og hvis man ser hende irl kan man også se hvor mange udtryk hun har .. man kan næsten se hvad hun tænker, når man kigger på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er helt sikkert en dejlig hund, og du tager nogle gode billeder. Håber vi kan mødes i sommer.

Tak. :kys:

Kunne være rigtig hyggeligt at mødes. Sitto og Groa passer også godt sammen størrelsesmæssigt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites