Hop til indhold

Europaudstillingen i Budapest


Recommended Posts

Er der nogen herinde som tager til Europaudstillingen i Budapest?

 

http://www.eurodogshow2008.hu/birl_en.html

 

Isabella vil meget gerne låne en hund til juniorhandling. (Hun blev årets juniorhandler i KSS sidste år) Vi planlægger at være i Budapest alle 3 dage.

Alternativt, hvis du ikke skal derned, kunne være at vi tager din hund med og udstiller den i den ordinære klasse også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen herinde som tager til Europaudstillingen i Budapest?

 

http://www.eurodogshow2008.hu/birl_en.html

 

Isabella vil meget gerne låne en hund til juniorhandling. (Hun blev årets juniorhandler i KSS sidste år) Vi planlægger at være i Budapest alle 3 dage.

Alternativt, hvis du ikke skal derned, kunne være at vi tager din hund med og udstiller den i den ordinære klasse også.

 

 

IKKE LOKKE IKKE LOKKE IKKE LOKKE

 

 

lalalalalalalalalalalalalalalalalalala

 

 

 

mk101 har allerede været og forespørge mig jeg vil med, tåler ikke mere pres

 

*indsæt primadonna smiley*

Link til indlæg
Del på andre sites

IKKE LOKKE IKKE LOKKE IKKE LOKKE

 

 

lalalalalalalalalalalalalalalalalalala

 

 

 

mk101 har allerede været og forespørge mig jeg vil med, tåler ikke mere pres

 

*indsæt primadonna smiley*

 

Lokke Lokke Presse Presse :mrgreen:

Kom nu... Det er ikke særlig langt væk... og de snakker engelsk.. og vejret er såååååå godt.... Og du kan slappe af næsten hele dagen... maden er god og billig... Og pigerne er smukke.. øh ups... ja det plejer at virke på Rasmus når han skal lokkes med :mrgreen::mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lokke Lokke Presse Presse :mrgreen:

Kom nu... Det er ikke særlig langt væk... og de snakker engelsk.. og vejret er såååååå godt.... Og du kan slappe af næsten hele dagen... maden er god og billig... Og pigerne er smukke.. øh ups... ja det plejer at virke på Rasmus når han skal lokkes med :mrgreen::mrgreen::lol:

 

 

lalalalalalalalala

 

Vi er ligesom nogen der prøver at vaske hunde til imorgen altså....

 

 

 

Men spørg evt. mk101, hun er altid med på den værste. Inklusiv en tur til Warszawa :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

(sorry mk101, men den er lige sjov hver gang)

Link til indlæg
Del på andre sites

lalalalalalalalala

 

Vi er ligesom nogen der prøver at vaske hunde til imorgen altså....

 

 

 

Men spørg evt. mk101, hun er altid med på den værste. Inklusiv en tur til Warszawa :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

(sorry mk101, men den er lige sjov hver gang)

Det kræver da ikke din koncentration at vaskemaskinen kører, gør det? du vasker måske ikke som jeg gør?

 

Det er de samme hunde på begge billeder, men jeg brugte klorin og kogevask.. Det gør jeg så aldrig igen. Nu må jeg vente med at tilmelde de her i åbenklasse til om 8 måneder :mrgreen::mrgreen:

 

Aj.. nu er jeg nysgerrig... Hvad er det med Warszawa????:engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen herinde som tager til Europaudstillingen i Budapest?

 

http://www.eurodogshow2008.hu/birl_en.html

 

Isabella vil meget gerne låne en hund til juniorhandling. (Hun blev årets juniorhandler i KSS sidste år) Vi planlægger at være i Budapest alle 3 dage.

Alternativt, hvis du ikke skal derned, kunne være at vi tager din hund med og udstiller den i den ordinære klasse også.

 

Hvorfor bruger hun ikke een af jeres egne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bruger hun ikke een af jeres egne?

Det gør hun også søndag hvor vi selv udstiller. Men jeg skrev og spurgte om hun kunne handle Löwchen de 2 andre dage. De så helst at det var en hund af en af de racer, som blev udstillet de dage hun handlede..

Altså en hund tilmeldt alm. klasse i forvejen.

En anden ting i det er, at hvis hun bruger fx Bobo de 2 dage, så er han udstillingsfærdig søndag, hvor han bliver udstillet i alm. klasse. Og jeg gider ikke betale 1000 kr for en hund som ikke er tændt :-P

Redigeret af kennel-lowchen
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det kræver da ikke din koncentration at vaskemaskinen kører, gør det? du vasker måske ikke som jeg gør?

 

Det er de samme hunde på begge billeder, men jeg brugte klorin og kogevask.. Det gør jeg så aldrig igen. Nu må jeg vente med at tilmelde de her i åbenklasse til om 8 måneder :mrgreen::mrgreen:

 

Aj.. nu er jeg nysgerrig... Hvad er det med Warszawa????:engel::engel:

 

 

:lol:

 

sikke en bunke vasketøj du har :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal der sættes pres på chr.... !!!

 

Har stadig ikke givet op på forsøget med at få hende overtalt til en tur laaaangt sydpå! Men om en eventuel tur giver noget i forhold til juniorhandling skal jeg ikke kunne sige, for der er jo specialklubudstilling modsatte dag? Spaniels har specialklubudstilling søndag og bedømmes på Euro lørdag.

 

Og kender ikke noget til noget med Warsawa... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal der sættes pres på chr.... !!!

 

Har stadig ikke givet op på forsøget med at få hende overtalt til en tur laaaangt sydpå! Men om en eventuel tur giver noget i forhold til juniorhandling skal jeg ikke kunne sige, for der er jo specialklubudstilling modsatte dag? Spaniels har specialklubudstilling søndag og bedømmes på Euro lørdag.

 

Og kender ikke noget til noget med Warsawa... :roll:

Så lad os presse :mrgreen: Har du ikke noget Warsawa noget på hende:mrgreen:

 

Jamen altså.. Det er også kun den dag spaniels skal udstilles at hun skal bruge en spaniel.. Smart ikke? Lokke Lokke Hun er ret god :-P

 

Hvordan finder man ud af at der er specialklubudstilling en af dagene? Jeg vil da også gerne til specialklubudstilling (bare ikke lige med spaniels :-P)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, se. Det passer jo helt fint det hele! Min hund er rolig og gammel og har gået juniorhandling med min lillesøster for år tilbage. Men hun kræver lidt for at være super showy. Men chr...s cockere, de er jo formidable (lokke - lokke. Se jeg kan også!)

 

Hun kommer hjem fra en tur til Polen i dag, så gætter på hun først reagerer på lokkerier i morgen. Og desværre er det nok kun hende der har noget Warsawa på mig og ikke omvendt... Prøver stadig at lade som ingenting, og regner med hun snart glemmer min lille fadæse!

 

Fandt links til specialklubshows her: http://www.eurodogshow2008.hu/klub_en.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal der sættes pres på chr.... !!!

 

Har stadig ikke givet op på forsøget med at få hende overtalt til en tur laaaangt sydpå! Men om en eventuel tur giver noget i forhold til juniorhandling skal jeg ikke kunne sige, for der er jo specialklubudstilling modsatte dag? Spaniels har specialklubudstilling søndag og bedømmes på Euro lørdag.

 

Og kender ikke noget til noget med Warsawa... :roll:

 

 

Men er i klar over hvor langt Budapest ligger væk????????????

 

Og jeg har jo forhåbentligt et kuld hvalpe til den tid...

 

Og er det ikke samtidig med Rostock udstillingen?

 

og og og....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, se. Det passer jo helt fint det hele! Min hund er rolig og gammel og har gået juniorhandling med min lillesøster for år tilbage. Men hun kræver lidt for at være super showy. Men chr...s cockere, de er jo formidable (lokke - lokke. Se jeg kan også!)

 

Hun kommer hjem fra en tur til Polen i dag, så gætter på hun først reagerer på lokkerier i morgen. Og desværre er det nok kun hende der har noget Warsawa på mig og ikke omvendt... Prøver stadig at lade som ingenting, og regner med hun snart glemmer min lille fadæse!

 

Fandt links til specialklubshows her: http://www.eurodogshow2008.hu/klub_en.html

 

 

Yessir, det er de :mrgreen:.

 

Og den ene kan sagtens bruges som juniorhandlings hund, for hun ved hvad det går ud på. Hun er bare sådan lidt almindelig og ikke så eyecatching. Hun vil gøre alt for en guffer.

 

Den anden er en super show'er, men hun er stort set umulig at handle af andre end hendes mooooar. jeg har prøvet at låne hende ud til en juniorhandler en gang, og det gik super, lige indtil hun fik øje på mig :oops:......

 

 

Og nu bor jeg desværre i den anden ende af landet end jer, så I kan ikke engang teste.

 

Og den der Warsawa ting, den kommer du til at bøde (og bløde) for længe mk101. I tell you. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yessir, det er de :mrgreen:.

 

Og den ene kan sagtens bruges som juniorhandlings hund, for hun ved hvad det går ud på. Hun er bare sådan lidt almindelig og ikke så eyecatching. Hun vil gøre alt for en guffer.

 

Den anden er en super show'er, men hun er stort set umulig at handle af andre end hendes mooooar. jeg har prøvet at låne hende ud til en juniorhandler en gang, og det gik super, lige indtil hun fik øje på mig :oops:......

 

 

Og nu bor jeg desværre i den anden ende af landet end jer, så I kan ikke engang teste.

 

Og den der Warsawa ting, den kommer du til at bøde (og bløde) for. I tell you. :evil:

Nå.. men vi har da bil :mrgreen: Og hun er vant til hunde som kun kan handles af mooooar, men hun kan lide udfordringer... Du må bare holde dig langt væk fra ringen så....

Og så langt er der heller ikke til Budapest.. og nu har vi bestilt plads på en camping..

Og Rostock kommer igen næste år...:blink:

Lokke lokke presse presse...

Nu ved jeg det! Og vi tager selvfølgelig sin yndlings kage med når vi skal teste og have gode råd.. Sådan!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Budapest er langt væk... Men det gør det jo bare så meget hyggeligere, for så skal der virkelig konsumeres sukker! Og det er jo kun et par timer længere end turen til Luxembourg...

 

Og hvalpene - dem burde du jo være kommet af med til den tid. Rostock er først weekenden efter! Og hvis du tager Dortmund, har du vel næsten også VDHCH på plads...?!?

 

Overvejer i øvrigt seriøst at printe og indramme Warsawa tilmelding til dig. Med mindre jeg til den tid er så lidt tilgivet for den, at jeg skal tage dertil i stedet for Tvååker. Og som plaster på såret, giver jeg en omgang i Godis-flyget!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, se. Det passer jo helt fint det hele! Min hund er rolig og gammel og har gået juniorhandling med min lillesøster for år tilbage. Men hun kræver lidt for at være super showy. Men chr...s cockere, de er jo formidable (lokke - lokke. Se jeg kan også!)

 

Hun kommer hjem fra en tur til Polen i dag, så gætter på hun først reagerer på lokkerier i morgen. Og desværre er det nok kun hende der har noget Warsawa på mig og ikke omvendt... Prøver stadig at lade som ingenting, og regner med hun snart glemmer min lille fadæse!

 

Fandt links til specialklubshows her: http://www.eurodogshow2008.hu/klub_en.html

Nu fandt jeg endelig den der specialklub for løver.. og så står det på ungarsk :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Budapest er langt væk... Men det gør det jo bare så meget hyggeligere, for så skal der virkelig konsumeres sukker! Og det er jo kun et par timer længere end turen til Luxembourg...

 

Og hvalpene - dem burde du jo være kommet af med til den tid. Rostock er først weekenden efter! Og hvis du tager Dortmund, har du vel næsten også VDHCH på plads...?!?

 

Overvejer i øvrigt seriøst at printe og indramme Warsawa tilmelding til dig. Med mindre jeg til den tid er så lidt tilgivet for den, at jeg skal tage dertil i stedet for Tvååker. Og som plaster på såret, giver jeg en omgang i Godis-flyget!!!

 

 

Skal du til Tvååker?, tænk jeg troede du skulle til Kiruna :mrgreen:

 

Hvalpene kommer jeg først af med efter Dortmund. med mindre jg laver polakfinten og sælger dem som 4 ugers :scared:

 

VDH kommer først i Dortmund. kan ikke nå det før og kan vist i princippet undgå Rostock hvis jeg napper den der dobbelt-Berlin. og hvem passer hvalpene imens?

 

 

Du er sgu nødt til at købe Godis flyget efter idag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå.. men vi har da bil :mrgreen: Og hun er vant til hunde som kun kan handles af mooooar, men hun kan lide udfordringer... Du må bare holde dig langt væk fra ringen så....

Og så langt er der heller ikke til Budapest.. og nu har vi bestilt plads på en camping..

Og Rostock kommer igen næste år...:blink:

Lokke lokke presse presse...

Nu ved jeg det! Og vi tager selvfølgelig sin yndlings kage med når vi skal teste og have gode råd.. Sådan!!! :mrgreen:

 

Camping i oktober????????? :eek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis camping ikke passer prinsessen har jeg hørt at mit fagforbund i år anskaffede sig lejlighed i Budapest. Ved selvfølgelig ikke om man må have hunde med, men....

 

Mine beregninger siger ellers, hvis der var bid i Sverige i weekenden, du kommer af med hvalpe i Dortmund weekenden :blink: - så er den kage jo skåret.

 

Ellers kan jeg tage dine hunde med en tur til usexede Soltau ugen inden du smutter en tur til Berlin? Offentlige forhandlinger... Det er som vi kender det fra medierne de sidste mange uger!

 

Og næh, Tvååker er samme weekend som Warsawa!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis camping ikke passer prinsessen har jeg hørt at mit fagforbund i år anskaffede sig lejlighed i Budapest. Ved selvfølgelig ikke om man må have hunde med, men....

 

Mine beregninger siger ellers, hvis der var bid i Sverige i weekenden, du kommer af med hvalpe i Dortmund weekenden :blink: - så er den kage jo skåret.

 

Ellers kan jeg tage dine hunde med en tur til usexede Soltau ugen inden du smutter en tur til Berlin? Offentlige forhandlinger... Det er som vi kender det fra medierne de sidste mange uger!

 

Og næh, Tvååker er samme weekend som Warsawa!

 

 

Soltau stinker, Berlin rocks

 

Jamen er Budapest først efter Dortmund? Aner vi nu at jeg ikke har kigget nærmere på linket :oops:

 

Camping passer sjældent prinsessen :mrgreen:. Med mindre man partout vil på 3 dages udstilling i juli :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor alt løser sig lige pludselig!

 

Det der med moderat pres virker altså.

 

Men er bange for, at du har ret når du siger, at du stadig har hvalpe til den tid. For Budapest er første weekend i oktober (my bad, skubbede det lidt længere ud i fremtiden, fordi jeg gerne ville have det til at passe), mens Dortmund er to uger efter. Så du er faktisk undskyldt. http://www.eurodogshow2008.hu/kiallinfo_en.html

Men de giver jo certer i hver klasse:5up:

 

Ved Soltau ikke rocker, men eftersom jeg jo må give op på Berlin, og ikke har været i Blikland lææææænge, så kunne det jo være, at jeg skulle benytte mig af den chance jeg har. Nemlig Soltau. Og hvis du vil have dine kræ ud af huset, ville det jo være oplagt at smide dem i Land Roveren når den hoster sig forbi Midtsjælland.

 

Så kan det være du kan få min med ugen efter...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...