Gæst nielsenlul Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Hej allesammen, Jeg kom her den anden dag til at tænke over forsikringen af mine hunde, om det var den rigtige, om der var en som var bedre mv. Så derfor vil jeg gerne hører til jeres, hvilken slags forsikring har i af jeres hunde, og er den sikret ud over forsikring ? Ser frem til jeres svar .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 vi har den almindelige lovpligtige + den udvidede (skal man have hvis man går til hundetræning) + sygeforsikring hos almindelig brand. koster knap 1600 om året - og forrige år sparede sygeforsikringen os for 5000kr da motor blev indlagt på dyrehospitalet over en weekend, så den kan bare så meget betale sig hvis uheldet endelig er ude vi valgte bl.a. alm. brand fordi de dækker hele hundens levetid og ikke kun til den fylder 10 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Jeg har min forsikring i Alm. Brand. Vi er desværre blevet ramt af HD, som forsikringen ikke dækker - men det er vist fast rutine lige meget hvilket selskab man vælger. For mig er det vigtigt, at sygeforsikringen er livslang og ikke udløber ved f.eks 10 år. Så vidt jeg husker er det kun Alm. Brand og Dyrekassen, som p.t. tilbyder livslang dækning. Jeg kan ikke huske, om den nye Agria også gør. Og velkommen til endnu en nede fra mit hjørne af Danmark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nielsenlul Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Mange tak .. Det er dog ikke første gang at jeg hører alm. brand nævnt i forbindelse med hunde .. Tror jeg skal have kigget og undersøgt noget mere (især alm. brand), for vil drengene det bedste .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nielsenlul Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Jeg har min forsikring i Alm. Brand. Vi er desværre blevet ramt af HD, som forsikringen ikke dækker - men det er vist fast rutine lige meget hvilket selskab man vælger. For mig er det vigtigt, at sygeforsikringen er livslang og ikke udløber ved f.eks 10 år. Så vidt jeg husker er det kun Alm. Brand og Dyrekassen, som p.t. tilbyder livslang dækning. Jeg kan ikke huske, om den nye Agria også gør. Og velkommen til endnu en nede fra mit hjørne af Danmark Og mange tak Dorte, det er nu et dejlig hjørne af Danmark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 garfors.dk dækker også hele hundens liv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Jeg vil gerne lige knytte en kommentar til Alm.Brand. Sidste år havde vi indbrud i huset og ingen problerm, de dække alt uden problemer. Og som om det ikke var nok - ja så hvad vi vandskad sommers. Hele stuen skulle brækkes om, behandles for råd og svamp, nyt gulv, maler osv osv. Regning - Kr. 130.000. Ikke et kny fra dem. Vi skrev regningerne under og de betalte. Så gæt hvor Gismo er forsikret :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts