guanomo Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 her er hvad dyrlægen/fys har skrevet til os. Jeg er i tvivl om vi skal kontakte hende her også, efter vi har været til ledmanipulation Hundemassage for din hund af dyrlægeeksamineret hundemassør men hvis vi skal massere 20 min 3 gange om dagen , håber der kun menes 1-2 gange, evt. efter hver tur ... for ellers har vi da ikke tid til at tage på arbejde.. bemærk de første linjer, han gik rundt på parkerings pladsen imens hun iagttog ham, og da gik han ikke særlig pænt men gør han altså normalt, men blev ved at plapre om halti seler ect. men ved ikke rigtigt? skal vi kontakte hende massøren også? eller følge skemaet/vejledningen og gå til thetouch. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Hende fra the touch er vel også massør, er hun ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Jo, Lone - The Touch - masserer også. En god øvelse (ved godt det ikke er det du spørger efter) er hund på luftmadras. Start med en godt oppustet madras, som han skal stå på. Mens han står der, sætter du roligt foden i madrassen, sådan at han bliver tvunget til, at bruge sin muskler for at holde god balance. Efterhånden som han bliver mere øvet i den, lukker man mere og mere luft ud af madrassen. Kom bare til at tænke på den, fordi der stod noget med øvelser for at styrke muskulatur. Og den er let at leve, billig, og der falder tonsemange godbidder af når man er firbenet. Instant hit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 (rettet) Jo, Lone - The Touch - masserer også. En god øvelse (ved godt det ikke er det du spørger efter) er hund på luftmadras. Start med en godt oppustet madras, som han skal stå på. Mens han står der, sætter du roligt foden i madrassen, sådan at han bliver tvunget til, at bruge sin muskler for at holde god balance. Efterhånden som han bliver mere øvet i den, lukker man mere og mere luft ud af madrassen. Kom bare til at tænke på den, fordi der stod noget med øvelser for at styrke muskulatur. Og den er let at leve, billig, og der falder tonsemange godbidder af når man er firbenet. Instant hit. Tak :5up: vi har en 1½ mands luftmadras, som vi lige har "kasseret" fordi den taber luft, men langsomt, havde overvejet at bruge den. grunden til 2, er der er 185 km til Lone derfor jeg ville bruge hende 1-2 gange til ledmanipulation og den anden til massage og genoptræning, da der kun er 10 km til hende og hun kører hjem til en :blink: eller om jeg skal nøjes med den vejledning og Lone. Redigeret Januar 9, 2011 af guanomo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 (rettet) Jo, Lone - The Touch - masserer også. En god øvelse (ved godt det ikke er det du spørger efter) er hund på luftmadras. Start med en godt oppustet madras, som han skal stå på. Mens han står der, sætter du roligt foden i madrassen, sådan at han bliver tvunget til, at bruge sin muskler for at holde god balance. Efterhånden som han bliver mere øvet i den, lukker man mere og mere luft ud af madrassen. Kom bare til at tænke på den, fordi der stod noget med øvelser for at styrke muskulatur. Og den er let at leve, billig, og der falder tonsemange godbidder af når man er firbenet. Instant hit. Åh ja, den skal vi også prøve (når jeg får købt mig en luftmadras:lol:) Kan godt huske at Hestkjær nævnte den øvelse for nogen tid siden Tak :5up: vi har en 1½ mands luftmadras, som vi lige har "kasseret" fordi den taber luft, men langsomt, havde overvejet at bruge den. grunden til 2, er der er 185 km til Lone derfor jeg ville bruge hende 1-2 gange til ledmanipulation og den anden til massage og genoptræning, da der kun er 10 km til hende :blink: eller om jeg skal nøjes med den vejledning og Lone. Så ville jeg da gøre begge dele Redigeret Januar 9, 2011 af JeanetteH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts