Hop til indhold

Transportkasse


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Har I stadig og bruger I stadig transportkasse til jeres voksne løver? Jeg fik en med fra Janni til Jessie, men hun er nu vokset ud af den :engel:

 

Jeg har været glad for at bruge transportkassen, da hundene så er lidt adskilt ved kørsel. Nu vil jeg gerne købe en ny, men er I tvivl om hvilken størrelse jeg skal bruge :vedikke: Den skal jo gerne passe også om ½ år når hun er helt udvokset :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg selv løst problemet :-D

 

Jeg gik op til min gode lokale dyrehandler og talte transportbure og størrelser. Jeg havde forinden tjekket pris i ZooCity (500,00) og den lokale dyrehandler, som jeg egentlig helst vil støtte, skulle have 348,00 :shock:

 

Jeg var så fræk at spørge ham, om han ville give lidt for det lille bur og han ville give 100,00 kr. :-D

 

Så købte jeg selvfølgelig lidt mere, så det blev til større transportbur, en saks til at klippe pels ved poter samt en kvælerkæde til Mille(:oops: jamen jeg bliver nødt til at prøve det, hun trækker så slemt :oops:), og det blev i alt 368,00 :banan:

 

Lækkert at gøre en god forretning og så står der et lille brugt bur hos dyrehandleren, som en anden kan få glæde af til en lidt billigere pris :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tine

 

Ja det er den i Hvidovre Stationscenter :-) Jeg har altid fået en god betjening af både ham selv og hans kone - Jeg havde købt et temmelig dyrt (synes jeg selv 459,-) halsbånd til Mille, sådan et i læder med similisten men efter kun 3 uger var flere sten gået løse.

 

Jeg gik op og talte med dem, hans kone, og hun var helt enig med mig i det var for ringe. Jeg valgte så et andet i læder med tilhørende line og skulle selvfølgelig ikke betale for merprisen på ca. 100,- :-D

 

Jeg køber stort set alt til hundene deroppe, de er altså ikke så dyre som jeg troede. Har ofte tilbud og altid tid til at give råd, hvis man har spørgsmål, det er i hvert fald min erfaring :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...