Hop til indhold

Whippet


Gæst Whippet
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej og velkommen.

 

Jeg har ikke en whippet, men den lidt større udgave, en Greyhound.;-)

 

Der er efterhånden et par stykker herinde der har whippets, ved jeg, og ovenikøbet også en der lige nu venter på at få en whippethvalp.

 

Så jeg håber da at du bliver hængende her på forum. :vinken:

 

Og fortæl os endelig mere om dine egne hunde. Jeg kan se at du har 2, en portugisisk vandhund er der i hvert fald ingen andre der har her på forum, så h*m glæder vi os til at se billeder af, og høre om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Velkommen :vinken: Der er nogle stykker herinde med mynder - selv har jeg Mille, en whippet på 8 år. Havde jeg mulighed for at have to hunde, tror jeg nok Mille fik selskab ret hurtigt :-)

 

Fortæl endelig noget mere om dine hunde - og husk billeder:klap:

Tak for velkomst :vinken:.Min Portugisiske vandhund hedder Murphy og runder til marts de 7år og min Whippet hedder Marley og bliver 2år til april :klap:.De er 2 vidt forskellige personligheder men super skønne på hver deres måde :-D.Kan da godt forstå at du gerne vil have en Whippet mere for de har god gavn af hinanden men er da sikker på at Mille ikke mangler noget og nyder at blive forkælet:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

NÆÆÆH!

Jeg har savlet flere gange over Marley på Basenji life bloggen ! Gud hvor skægt! Det ser ud til i er på nogle vildt lækre gåture med de fine basenjier.

Jeg får endelig selv en whippet her om 7 ugers tid fra Sea Leopards Q-kuld :lun:

 

Nå ja - og velkommen til hunde-forum !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Hej og velkommen.

 

Jeg har ikke en whippet, men den lidt større udgave, en Greyhound.;-)

 

Der er efterhånden et par stykker herinde der har whippets, ved jeg, og ovenikøbet også en der lige nu venter på at få en whippethvalp.

 

Så jeg håber da at du bliver hængende her på forum. :vinken:

 

Og fortæl os endelig mere om dine egne hunde. Jeg kan se at du har 2, en portugisisk vandhund er der i hvert fald ingen andre der har her på forum, så h*m glæder vi os til at se billeder af, og høre om.

Hej og tak for velkomst.

 

Ja en Greyhound den er pænt meget større men bestemt også en dejlig hund ;-).

Er helt ny her men syntes at det er et spændende og alsidigt forum...skal dog lige have lært at finde ordentligt rundt :stupid:.

Du har nok ret i at der ikke er andre som har en Portugiser herinde men kan fortælle at det er en dejlig hund og en super træningspartner.Murphy har jeg brugt til Rally-o men pga. hans hofter har vi skruet lidt ned for blusset.

Marley er også ved at blive kørt i stilling til noget Rally-o og ellers løber han lidt Lure coursing og bliver udstillet :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
NÆÆÆH!

Jeg har savlet flere gange over Marley på Basenji life bloggen ! Gud hvor skægt! Det ser ud til i er på nogle vildt lækre gåture med de fine basenjier.

Jeg får endelig selv en whippet her om 7 ugers tid fra Sea Leopards Q-kuld :lun:

 

Nå ja - og velkommen til hunde-forum !

Hej og tak :-)jamen han er der også en dejlig dreng.

Du har helt ret i at vi er på nogle super skønne ture med de 3 Basenji tøser...lige nu sætter vejret desværre en stopper for det men vi er helt klar igen nu når det bliver forår:klap:.Marleys far er jo Sabines dejlige hanhund Magnus og jeg kender Sabine meget godt.

Stort tillykke med at du snart selv bliver både stolt og lykkelig ejer af en lille whippet...det bliver spændende at følge og så ses vi jo nok derude mon ikke :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej i 2 ;-) tak for velkomst.Dejligt med nogen man kender :banan:

Knuz

:klap: yep nu det jo snart noget tid siden vi sidst har mødes håber godt nok snart hundene skal ha luft under poterne igen:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Hej og tak :-)jamen han er der også en dejlig dreng.

Du har helt ret i at vi er på nogle super skønne ture med de 3 Basenji tøser...lige nu sætter vejret desværre en stopper for det men vi er helt klar igen nu når det bliver forår:klap:.Marleys far er jo Sabines dejlige hanhund Magnus og jeg kender Sabine meget godt.

Stort tillykke med at du snart selv bliver både stolt og lykkelig ejer af en lille whippet...det bliver spændende at følge og så ses vi jo nok derude mon ikke :vinken:

 

 

Man kan faktisk godt se at Magnus og Marley ligner hinanden lidt synes jeg. Hilste på Magnus i Herning - han er virkelig en lækker hund.

Skulle jo ha' haft en hvalp fra Sabines B-kuld men Mynte gik jo desværre tom. Heldigvis var der lige en enkel han tilbage hos Sea Leopard. Håber Sabine er kommet lidt ovenpå igen - det var godt nok synd for hende med Mynte synes jeg :cry:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
:klap: yep nu det jo snart noget tid siden vi sidst har mødes håber godt nok snart hundene skal ha luft under poterne igen:banan:

Ja det er ved at være et stykke tid siden...men tro mig...vi er SÅ klar til at det bliver forår :5up:.

Hvordan går det med jeres Rally :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er ved at være et stykke tid siden...men tro mig...vi er SÅ klar til at det bliver forår :5up:.

Hvordan går det med jeres Rally :vedikke:

Tja is sne osv også en whippet i dæk hmm han siger mor det kan du selv gøre hehe

Nu det kun sådan noget hygge noget vi har i vinter pausen så de prøver noget andet end bare LP så det ikke særligt seriøst

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Man kan faktisk godt se at Magnus og Marley ligner hinanden lidt synes jeg. Hilste på Magnus i Herning - han er virkelig en lækker hund.

Skulle jo ha' haft en hvalp fra Sabines B-kuld men Mynte gik jo desværre tom. Heldigvis var der lige en enkel han tilbage hos Sea Leopard. Håber Sabine er kommet lidt ovenpå igen - det var godt nok synd for hende med Mynte synes jeg :cry:.

Ej hvor pudsigt vi sad ved siden af Sabine i Herning men det var om lørdagen.Sabine er okay men ja det var ærgeligt at Mynte gik tom så forstår godt hun blev noget trist.Super at du aligevel kan få dig en hvalp her i foråret:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Tja is sne osv også en whippet i dæk hmm han siger mor det kan du selv gøre hehe

Nu det kun sådan noget hygge noget vi har i vinter pausen så de prøver noget andet end bare LP så det ikke særligt seriøst

:klap:Uha kender det alt for godt:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ja for de er nok den mest kærlig hunde race man møder men en af de ting jeg altid får at vide når jeg møder folk er.. gud den hund skal vel ud og løbe 10 km hverdag.. tror bare de er meget misforstået racer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Hej er der andre som er den lykkelig ejer af en/flere Whippets:vedikke:

 

Ja, jeg er den heldige ejer af to stk. Whippet drenge på 2 og 4 år............eller også så er det vist mig der bliver ejet af to stk. Whippets :hmm:

 

Har vist heller ikke sådan rigtigt præsenteret mig selv, men ved heller ikke helt hvad jeg skal skrive, så det må komme hen af vejen !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Ja, jeg er den heldige ejer af to stk. Whippet drenge på 2 og 4 år............eller også så er det vist mig der bliver ejet af to stk. Whippets :hmm:

 

Har vist heller ikke sådan rigtigt præsenteret mig selv, men ved heller ikke helt hvad jeg skal skrive, så det må komme hen af vejen !

 

 

Altså er det ikke også snart på tide vi ser nogle billeder af dine 2 drenge ?:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Altså er det ikke også snart på tide vi ser nogle billeder af dine 2 drenge ?:genert:

 

Jo jo, men så skal jeg altså hjem og se om jeg kan finde nogle med dem begge to på.

Jeg vil vildt gerne selv ha' nogle go'e legebilleder af dem, men så snart jeg griber kameraet, kommer de susende hen for at se hvad jeg dog har....og om det kan spises !!! og helt slemt bliver det da hvis jeg så sætter mig på hug for at komme ned i perspektiv, for så må det helt bestemt være fordi jeg nu vil lege en ny og spændende leg.

Tror altså også at den ældste vil gi' dig et godt billede af hvordan Quiro kommer til at se ud som voksen !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Jo jo, men så skal jeg altså hjem og se om jeg kan finde nogle med dem begge to på.

Jeg vil vildt gerne selv ha' nogle go'e legebilleder af dem, men så snart jeg griber kameraet, kommer de susende hen for at se hvad jeg dog har....og om det kan spises !!! og helt slemt bliver det da hvis jeg så sætter mig på hug for at komme ned i perspektiv, for så må det helt bestemt være fordi jeg nu vil lege en ny og spændende leg.

Tror altså også at den ældste vil gi' dig et godt billede af hvordan Quiro kommer til at se ud som voksen !

 

Jamen hit med billeder ! Hehe - er så spændt på at se hvordan han ender med at se ud nemlig. Synes jo han er fantastisk smuk allerede nu men kan sniiiildt forestille mig at han bliver en rigtig flot herre når han bliver "stor" :slem:.

Hva' hedder de overhovedet, de to vildbasser som du går og varter op ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Jamen hit med billeder ! Hehe - er så spændt på at se hvordan han ender med at se ud nemlig. Synes jo han er fantastisk smuk allerede nu men kan sniiiildt forestille mig at han bliver en rigtig flot herre når han bliver "stor" :slem:.?

Øh, det med billeder kan jeg vist ikke lige gennemskue hvordan man gør. Men mon ikke jeg kan rode rundt længe nok til at det lykkes....eller er der noget om at man faktisk skal "optjene" retten til at lægge billeder ind ??

 

Hva' hedder de overhovedet, de to vildbasser som du går og varter op. ?

De hedder Nielan og Pinot. og den ældste er faktisk kuldbror til Qairo's mor !

Redigeret af Sighthound
Ny quote
Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo, men så skal jeg altså hjem og se om jeg kan finde nogle med dem begge to på.

Jeg vil vildt gerne selv ha' nogle go'e legebilleder af dem, men så snart jeg griber kameraet, kommer de susende hen for at se hvad jeg dog har....og om det kan spises !!! og helt slemt bliver det da hvis jeg så sætter mig på hug for at komme ned i perspektiv, for så må det helt bestemt være fordi jeg nu vil lege en ny og spændende leg.

Tror altså også at den ældste vil gi' dig et godt billede af hvordan Quiro kommer til at se ud som voksen !

 

jeg kan kigge om ikke har nogle billeder liggende af møllerne :mrgreen:

 

En skam vi ikke har nogen video af 3 møller og en dalmatiner det leger trækkeleg og et lille barn der blander sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...