Hop til indhold

Succes!!!


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg synes at jeg ville fortælle at Joey og jeg, havde vores første debut SAMMEN til ringtræning igår.

 

Jeg havde jo gruet noget for hvordan Joey ville tage det, da han jo har vist lidt agressiv adfærd over for andre intakte hanhunde som vi har mødt på vores gåture. Det er dog blevet MEGET bedre, og han er næsten holdt op med at knurre - han kan dog stadig ikke heeeelt holde sig tilbage hvis den anden hund knurrer først - men vi arbejder på sagen.:5up:

 

MEN ja, jeg var jo en blanding imellem nervøs og spændt på hvordan han ville tackle det hele - forstå at det ikke nødvendigvis er ALLE hanhunde som han skal prøve at forsvare sig imod fordi de vil han noget ondt.

 

Vi ankom til ringtræningshallen, en noget lille hal, da stedet er blevet flyttet fra det oprindelige - og nok dobbelt så mange hunde, som jeg husker det, fra da jeg gik til ringtræning med Freya for nogle år tilbage.

 

Godt så tænkte jeg... Men jeg tog det i stiv arm, roste ham da et par hunde passerede ham. og så gik vi ind. Da jeg kender træneren, havde hun fået min situation forklaret, og jeg startede derfor op med at træne lidt selv inden for indgangen. Så imens de andre lavede stå og løb rundt, trænede Joey og jeg lidt selv. SELVOM der stod over 18 hunde i samme rum som ham, fik jeg mega kontakt, og vi lavede vores egne små stå øvelser og løb lidt frem og tilbage... succes!!!

 

Det sidste kvarter var vi med sammen med de andre hunde - IGEN succes!! Han kunne ignorere de andre, og fandt sig i at der stod en hanhund lige foran snotten på ham!!:shock:.. Dog blev noget af opmærksomheden revet væk af lidt lang ventetid og ja - lugten af HØJLØBSK tæve - så ER det altså ikke nemt...haha. Men han klarede det!!

 

Dog kan jeg mærke på ham, at han stadig skal slappe lidt mere af, især når vi traver rundt - men jeg er SIKKER på at det nok skal komme.:engel:

 

Da vi kun var et par stykker tilbage, løb vi lidt videre rundt og lavede flere ståøvelser, og hvor VAR han dygtig!! huhej hvor traver han stærkt!! FED fornemmelse!!.. og god kontakt - på trods af lugten af løbsk tæve.:klap:

 

Jeg er over-mega stolt af min dejlige dreng.:lun:.. Han skal NOK få et fedt comeback i ringen!!

 

Nedenfor er der lidt billeder af lille-manden, da jeg faktisk tror at jeg glemt jer at vise dem til jer - og det går jo slet slet ikke:mrgreen:

163901_171323272903803_100000783947050_320192_4566579_n.jpg

Nuiii far-lars - har du en guffer til mig???.. hva hva??

 

163901_171323276237136_100000783947050_320193_8296004_n.jpg

Bamse-dreng

 

163901_171323279570469_100000783947050_320194_664557_n.jpg

:lun:

 

165748_171323492903781_100000783947050_320199_7032100_n.jpg

Smukke dreng.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvor fedt, at det hele bare flasker sig, som det skal! :klap: Især, at det går fremad med hanhundene, selvom kontakten så absolut heller ikke er at kimse ad! :banan:

 

Og hvor er han altså bare lækker :hjerte:

 

Jeg er også bare SÅ super glad:banan::banan::banan:..

 

Det ville være ret synd, hvis hans adfærd havde været svær at rette på. Ikke at det hele skal baseres på udstillinger, men det havde været kanon ægerligt hvis han ikke kunne udstilles mere pga. det som han havde været ude for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også bare SÅ super glad:banan::banan::banan:..

 

Det ville være ret synd, hvis hans adfærd havde været svær at rette på. Ikke at det hele skal baseres på udstillinger, men det havde været kanon ægerligt hvis han ikke kunne udstilles mere pga. det som han havde været ude for.

 

Ja, det ville så! :o(

 

Men det må sq også bare være rart for jer begge, at han ikke er så meget på dupperne i dagligdagen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, det ville så! :o(

 

Men det må sq også bare være rart for jer begge, at han ikke er så meget på dupperne i dagligdagen!

 

Det er super dejligt!!.. men jeg kan stadig mærke at der er noget træning tilbage... men alt andet ville næsten også være for underligt:hmm:.......:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvor er hans røde plet også blevet meget mindre nu :-D Slet ikke en stresset hund længere - hvor var han bare heldig at komme hjem til dig og Freya.

 

Den er endda blevet endnu mindre, da disse billeder er fra imellem jul og nytår.. det går SÅ hurtigt med at den forsvinder!!:klap:

 

Hvor er det flot gået, og dejligt at du nu kan se at det her med udstilling nok skal komme til at gå godt :5up:

 

Ja for jeg var godt nok ved at tvivle på et tidspunkt - om jeg bare skulle lade være med at presse ham ud i disse situationer igen... Men jeg kan jo se at det går strygende..:-D.. Nu bliver det spændene med skuet sidst i januar, me heldigvis kan vi nå mindst 2 ringtræningstimer sammen inden.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...