Gæst minmilo Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Hej jeg ville høre om der er nogen af jer der kender en god hundelufter i gladsaxe/husum området? jeg søger en der kan træne/lege og lufte min hund engang imellem da jeg desværre ikke selv kan gå så lang af gangen mere. Tilføjer lige lidt mere... personen skal ikke være under 18 år og skal kunne håndtere en stor hund. (32 kg) og skal selvfølgelig være enige med os omkring hvordan man træner og retter en hund:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Nu bo jeg ikke i området, men jeg tror du skal skrive lidt om din hund, race, personlighe osv, og hvad du forventer af dem der skal gå tur med den, evt. om de skal være en bestemt alder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 hehe har lige været inde og tilføje lidt:) els er folk selvfølgelig velkommen til og skrive til mig;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Du kunne jo lave et opslag i det lokale supermarked... Der er garanteret en masse tøser som ville elske at gå med din hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst minmilo Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Det havde jeg slet ikke tænkt på det tror jeg at jeg vil gøre;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Ellers er der også kommet en hjemmeside, som netop går ud på at formidle det, du søger: www.hundesitter.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts