Hop til indhold

Udstillingstøj str


Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Hej

Har set på et sæt tøj på Ebay uk

Men kan ikke finde ud af deres str er der nogen der har styr på det og hvordan deres tøj er i str store eller små?? skulle gerne ha en str 46 ca i normal str er det så str 18 eller 20?

 

Håber i kan hjælpe:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Svært at sige noget helt generelt om størrelser, eftersom der kan være forskel på en størrelse 38 alt efter om den kommer fra H&M, Zara, Vero Moda eller andet.

 

I gamle dage sagde man en UK 10 var en 38, men syntes at have set, at de har korrigeret det og nu kalder en 10 for en 40. Ville råde dig til at se hvad de skriver om målene, og så sikre dig så godt som muligt ud fra det. En tomme er lig 2,54 cm.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg ved ikke om du har fået købt tøjet, men jeg bestilte et 3 delt sæt på EBay.uk, har lige fået det hjem, jeg bruger str.44-46 og str. 18 passede mig. (350,- for et 3-delt sæt incl. fragt, det er s.. billigt, det er selvfølgelig ikke et sæt, der holder andet end en sæson eller 2, men så køber vi bare et nyt, til den pris er det rigtig fint ;) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du har fået købt tøjet, men jeg bestilte et 3 delt sæt på EBay.uk, har lige fået det hjem, jeg bruger str.44-46 og str. 18 passede mig. (350,- for et 3-delt sæt incl. fragt, det er s.. billigt, det er selvfølgelig ikke et sæt, der holder andet end en sæson eller 2, men så køber vi bare et nyt, til den pris er det rigtig fint ;) )

 

Har du link til det du købte hvis de stadig har og tak for svar :-))Regner heller ikke med det super kvalitet men noget billiger en 2000kr jeg skal give nede i byen

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du link til det du købte hvis de stadig har og tak for svar :-))Regner heller ikke med det super kvalitet men noget billiger en 2000kr jeg skal give nede i byen

 

Ebay er jo et auktionssite, hvor private lægger deres ting til salg. Ergo er der ofte kun én af hver vare.

 

Nu er flere butikslignende ting begyndt at dukke op der, men det er stadig sjældent, at du finder noget, der er meget af. Og når man først har købt og varen er sendt, fjernes den fra listen. Hvilket gør man ikke kan linke til billeder af det.

 

Men det kan være, at der er nogen, der er friske på at tage billeder af deres udstillingsdress, hvis du fedter lidt :blink:.

 

Tror endda der ligger en tråd herinde, hvor der er billeder af nogle af de sæt jeg købte via USA for et års tid siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst meinertn

Jeg er ny herinde, men har udstillet hund i nogen år efterhånden og leder altid efter smart tøj velegnet til udstilling - stor var min glæde da jeg faldt over dette forum og denne tråd :-D

 

Drentsche: Hvordan er pasformen i det sæt tøj du linker til?

 

Er der andre der har gode links liggende så modtager jeg dem gerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ny herinde, men har udstillet hund i nogen år efterhånden og leder altid efter smart tøj velegnet til udstilling - stor var min glæde da jeg faldt over dette forum og denne tråd :-D

 

Drentsche: Hvordan er pasformen i det sæt tøj du linker til?

 

Er der andre der har gode links liggende så modtager jeg dem gerne :-D

 

Pasformen er rigtig god, pænt faconsyet, det er faktisk ikke nogle særligt gode billeder. Og så er det dejlig let stof, man kan bevæge sig i.

Firmaet har forskellige sæt, så der kan du jo bare kigge lidt rundt, jeg bruger en stor størrelse, så jeg skal have noget der er neutralt, og ikke skriger til himlen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...