Gæst AnnetteMøller Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Hej. Så kom jeg også på HF for lidt siden. Men har fået til "lektie" af LiseLyholm&Ronja herinde at jeg simpelthen måtte præsentere mig, så her er lidt om mig! Jeg er 15 år og går i niende klasse. I min fritid bruger jeg en del tid sammen med hesten, men så det ikke er den er det hundene. Jeg har 2 hunde, en labrador på 2 år, som hedder Dex og en Dansk/Svensk gårdhund på 6 som hedder Plet. Jeg bruger rigtig meget tid på at "hygge" træne med hundene, fordi jeg syntes det er super hyggeligt, men ikke har tid til seriøs træning - desværre! Håber jeg kommer til at bruge meget til herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 :vinken: Hej og velkommen, fra en Anette (godt nok kun med ét n) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Dejligt du er kom her ind Håber du kommer til at bruge meeeeget tid herinde, og blive mega hundetosset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnnetteMøller Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 :vinken: Hej og velkommen, fra en Anette (godt nok kun med ét n) Tak! Dejligt du er kom her ind Håber du kommer til at bruge meeeeget tid herinde, og blive mega hundetosset Håber hvert fald på at bruge meget tid herinde, så mon ikke det sker ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Tak! Håber hvert fald på at bruge meget tid herinde, så mon ikke det sker ? Det håber jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Velkommen til Håber du bliver glad for at være her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnnetteMøller Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Tak alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts