Hop til indhold

Man skulle være et skarn

Gæst spix
 Share

Recommended Posts

Man skulle være et skarn, hvis man ikke lige glæder sig til det er muligt at hoppe i et par løbesko og sommertøj og så bare ud på tur- uden så meget fikkumdik og udstyr.............suuuuuuuk

:vuf::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skulle være et skarn, hvis man ikke lige glæder sig til det er muligt at hoppe i et par løbesko og sommertøj og så bare ud på tur- uden så meget fikkumdik og udstyr.............suuuuuuuk

:vuf::vuf:

Præcis. Nu har jeg lige spist en fastellavnsbolle, og ville gerne ned og træne, men det er lige gået op for mig at de lukker om 20 min. :damn:

Kom nuuuuuu sommer (eller forår kan også bruges....)

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

- hvis man ikke liiiiiiiiiige kunne klare et fyldt havebassin og en vandglad hund man kunne monster- drille

- en en lang tur langs strandkanten med en legesyg glad hhund og ingen badegæster en sommeraften

:brandhane:

Link til indlæg
Del på andre sites

uha ja, en solskinsdag i skoven med hundene og familien... sneen gider jeg kun have til jul, så må den godt smutte igen......

og jeg skal op og træne igen i morgen, mit motionscenter har ellers længe åbent hver dag, men jeg er sofovælger med computer og en slikpose:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

hvis man ikke glædede sig til duften af nyslået græs, solrige varme dage, vandrende rundt i bare tæer.

følelsen af at blive sur over at solen flytter sig, så man pludselig ligger i skyggen.

picnic i skoven, med tæppe, kolde øl og jordbær :hjerte:

kolde øl og jordbær

= meget god blanding :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites