Gæst spix Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Man skulle være et skarn, hvis man ikke lige glæder sig til det er muligt at hoppe i et par løbesko og sommertøj og så bare ud på tur- uden så meget fikkumdik og udstyr.............suuuuuuuk :vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Man skulle være et skarn, hvis man ikke glæder sig til at kunne gå en tur i skoven i dejlig solskin og omringet af ny-udsprungne træer:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Man skulle være et skarn, hvis man ikke lige glæder sig til det er muligt at hoppe i et par løbesko og sommertøj og så bare ud på tur- uden så meget fikkumdik og udstyr.............suuuuuuuk :vuf: Præcis. Nu har jeg lige spist en fastellavnsbolle, og ville gerne ned og træne, men det er lige gået op for mig at de lukker om 20 min. :damn: Kom nuuuuuu sommer (eller forår kan også bruges....) /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 - hvis man ikke liiiiiiiiiige kunne klare et fyldt havebassin og en vandglad hund man kunne monster- drille - en en lang tur langs strandkanten med en legesyg glad hhund og ingen badegæster en sommeraften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 - hvis man ikke liiiiiiiiiige kunne klare et fyldt havebassin og en vandglad hund man kunne monster- drille - en en lang tur langs strandkanten med en legesyg glad hhund og ingen badegæster en sommeraften Årh! Jeg glæder mig også til LUNE strandture med hundene:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 uha ja, en solskinsdag i skoven med hundene og familien... sneen gider jeg kun have til jul, så må den godt smutte igen...... og jeg skal op og træne igen i morgen, mit motionscenter har ellers længe åbent hver dag, men jeg er sofovælger med computer og en slikpose:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 hvis man ikke glædede sig til duften af nyslået græs, solrige varme dage, vandrende rundt i bare tæer. følelsen af at blive sur over at solen flytter sig, så man pludselig ligger i skyggen. picnic i skoven, med tæppe, kolde øl og jordbær :hjerte: kolde øl og jordbær = meget god blanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts