Gæst TheQueen Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Hej alle sammen Jeg er ny herinde.. Jeg kommer fra Varde området, hvor jeg bor med min kæreste, jeg er 19 år og har en lille vaps - en chihuahua, som hedder King.. Jeg elsker dyr - især hunde Jeg håber jeg kommer til at nyde godt af alle de gode råd der er herinde på siden Vi skrives vel ved herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 velkommen til :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TheQueen Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Tak tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Velkommen til:vinken: Dejligt med en chi-ejer til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TheQueen Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts