Gæst Priceman Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg ved godt den har været postet før. Jeg synes bare den siger mere end al muligt brok over Milan. Det er en video om et særligt forhold mellem hund og mand. En begavet hund og en mand uudtømmelige kærlighed til sin hund. Skidboot:Australsk CattleDog [media] [/media] Skidboot døde i Marts 2007 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 derfor hunde skal leve i mindst 40 år puha.. jeg glæder mig ikke til den tid kommer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Den er så fantastisk Der henne ad slutningen hvor han siger "show... flow... go..." det grin der kommer efter er bare guld værd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Sikke dog en dejlig film, og fantastisk forhold de to har :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Dejlig lille film om et fantastisk forhold mellem mand og hans skønne hund :hjerte: - og nej, ikke meget CM over det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Jeg ELSKER Skidboot. Jeg så ham i det originale Stars program Fulgte ham helt til han, desværre, døde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ej hvor er de gode, og så rolig ham manden er. Men til trådstater, forstår ikke helt hvordan CM kommer ind i billedet ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ej hvor er de gode, og så rolig ham manden er. Men til trådstater, forstår ikke helt hvordan CM kommer ind i billedet ?? Det er dét, der er pointen- det er så langt fra CM som man kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Ej hvor er de gode, og så rolig ham manden er. Men til trådstater, forstår ikke helt hvordan CM kommer ind i billedet ?? Det er dét, der er pointen- det er så langt fra CM som man kommer Som Imba siger ,og At vise andre metoder end Milans er et kraftigere våben end konsekvent brok over CM´s metoder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts