Petrine Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Min internationale champion er altså skeløjet, det tog min søster under 1 minut at bemærke det Er det ikke en fejl? Hvordan kan han være champion? Bør man ikke undgå at avle på den slags? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Kender altså også en tavlehund, der skal avles på som i mine øjne er ekstremt skeløjet.. men nu har jeg jo aldrig set en anden af hendes race, så jeg ved ikke om det bare skal være sådan? (hun er en spinone) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Min opdrætter har også haft en dansk/svensk champion som skelede på det ene øje. Tvivler altså på det er arveligt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Det var godt - ser ret nuttet ud, men undrede mig lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 det hedder vindøjet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 det hedder vindøjet Så slemt er det nu ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Så slemt er det nu ikke Jamen det kaldte cavalier folkene det... menneske = skeløjet.. hund= vindøjet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts