Hop til indhold

Ny træning


Gæst Leffe
 Share

Recommended Posts

Jeg har besluttet mig for, efter en lang juleferie, at starte til træning med Leffe igen. Nu skal jeg bare beslutte hvad og hvor:hmm:.

 

Har gået hos Dansk dyreinstitut (DDI), som jeg var godt tilfreds med, men overvejer at prøve noget nyt.

 

"Dyreoasen" eller "KæledyrsKompagniet", er der nogle der har erfaringer med disse steder? Lidt oplysning om deres metoder o.s.v.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har besluttet mig for, efter en lang juleferie, at starte til træning med Leffe igen. Nu skal jeg bare beslutte hvad og hvor:hmm:.

 

Har gået hos Dansk dyreinstitut (DDI), som jeg var godt tilfreds med, men overvejer at prøve noget nyt.

 

"Dyreoasen" eller "KæledyrsKompagniet", er der nogle der har erfaringer med disse steder? Lidt oplysning om deres metoder o.s.v.

 

Uden at kende sådan rigtigt til de to steder, har jeg selv været inde og kigge på dyreoasen bl.a.

 

Hende der har stedet har Aussies.. Jeg mener de tilbyder lidt af hvert mht. hundetræning, om det er god træning kan jeg desværre ikke svare på... Men jeg er ret sikker på at de i hvert fald træner efter positiv indlæring/klikkertræning...

 

Måske du kunne få lov til at komme ud for at kigge på et af deres hold, for at se om det var noget:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener at have læst en ret negativ tråd om Kæledyrskompagniet... :hmm: kan dog ikke lige huske nogle detaljer, så det er måske ikke den store hjælp. :genert:

 

Hvis I har bil, hvad så med www.aktivthundecenter.dk? Jeg tænker, at det ikke kan tage så lang tid for jer at køre dertil på motorvejen? Super dygtige instruktører, det sted er vi mange herinde, der kan anbefale. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Mener at have læst en ret negativ tråd om Kæledyrskompagniet... :hmm: kan dog ikke lige huske nogle detaljer, så det er måske ikke den store hjælp. :genert:

 

Hvis I har bil, hvad så med www.aktivthundecenter.dk? Jeg tænker, at det ikke kan tage så lang tid for jer at køre dertil på motorvejen? Super dygtige instruktører, det sted er vi mange herinde, der kan anbefale. :5up:

 

Mindes også en meget negativ tråd om det sted... Måske kan man finde den frem ved at søge her inde?! :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Mindes også en meget negativ tråd om det sted... Måske kan man finde den frem ved at søge her inde?! :vedikke:

 

Der kan siges noget negativt om alle steder, sådan er det jo...

 

Generelt:

Det kunne måske være en ide at vi i stedet for at anbefale/fraråde et træningssted lavede afkrydsningsskema for faciliteter, træningsmetoder, holdstørrelse og andet som kunne ligge i tråden for træningspladser?

 

Så ville det blive en mere objektiv vurdering end det er nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kan siges noget negativt om alle steder, sådan er det jo...

 

Generelt:

Det kunne måske være en ide at vi i stedet for at anbefale/fraråde et træningssted lavede afkrydsningsskema for faciliteter, træningsmetoder, holdstørrelse og andet som kunne ligge i tråden for træningspladser?

 

Så ville det blive en mere objektiv vurdering end det er nu.

 

Det synes jeg er en rigtig god ide!

Det kan nemt blive en meget subjektiv information i stedet.

 

Fortæl om fakta som tilbydes hvis man kender dem! (ikke noget med "jeg har hørt")

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fået denne mail

 

 

logo.jpg

 

Hej Hundeejer tilmeldt mit nyhedsbrev.

Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på dette spændende foredrag der afholdes 10. maj i Forum med Cesar Millan.

 

Læs om ham her: Cesar Millan's Official Website | Achieving balance between people and dogs.

Han er TV aktuel på flere kanaler der kan ses i DK og han er skarpt debatteret i visse medier her i landet.

Hvis du ønsker at købe billetter til arrangementer så klik her: Cesar Millan - Billetlugen.dk

Med venlig hilsen

Gitte

ønsker du at afmelde nyhedsbrevet kan dette gøres på forsiden af min hjemmeside www.kaeledyrskompagniet.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Har lige fået denne mail

 

 

logo.jpg

 

Hej Hundeejer tilmeldt mit nyhedsbrev.

Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på dette spændende foredrag der afholdes 10. maj i Forum med Cesar Millan.

 

Læs om ham her: Cesar Millan's Official Website | Achieving balance between people and dogs.

Han er TV aktuel på flere kanaler der kan ses i DK og han er skarpt debatteret i visse medier her i landet.

Hvis du ønsker at købe billetter til arrangementer så klik her: Cesar Millan - Billetlugen.dk

Med venlig hilsen

Gitte

ønsker du at afmelde nyhedsbrevet kan dette gøres på forsiden af min hjemmeside www.kaeledyrskompagniet.dk

 

 

en god grund, til ikke at vælge kæledyrskompagniet? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Har lige fået denne mail

 

 

logo.jpg

 

Hej Hundeejer tilmeldt mit nyhedsbrev.

 

Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på dette spændende foredrag der afholdes 10. maj i Forum med Cesar Millan.

 

Læs om ham her: Cesar Millan's Official Website | Achieving balance between people and dogs.

 

Han er TV aktuel på flere kanaler der kan ses i DK og han er skarpt debatteret i visse medier her i landet.

 

Hvis du ønsker at købe billetter til arrangementer så klik her: Cesar Millan - Billetlugen.dk

 

 

Med venlig hilsen

Gitte

 

 

ønsker du at afmelde nyhedsbrevet kan dette gøres på forsiden af min hjemmeside www.kaeledyrskompagniet.dk

 

:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar. Nu er Millan ikke lige min kop te.....så det bliver ikke kæledyrskompagniet.

 

Har kigget lidt på "aktivt hundecenter", men jeg ville bare så gerne træne en hverdagsaften:hmm:.

 

Syntes altså ikke altid det er lige let at gennemskue metoder ud fra hjemmesiderne.

Har før prøvet at betale for et helt kursus og så kun kommet der en gang. Det er altså for dyrt:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar. Nu er Millan ikke lige min kop te.....så det bliver ikke kæledyrskompagniet.

 

Har kigget lidt på "aktivt hundecenter", men jeg ville bare så gerne træne en hverdagsaften:hmm:.

 

Syntes altså ikke altid det er lige let at gennemskue metoder ud fra hjemmesiderne.

Har før prøvet at betale for et helt kursus og så kun kommet der en gang. Det er altså for dyrt:lol:.

 

Det var lige det jeg mente med at poste dette nyhedsbrev.

 

Jeg ved ikke om Anja og Sofie fra "Aktivt hundecebter", har tænkt sig at have træning en hverdagsaften igen i år, men de gjorde det i 2010.

Jeg skal til rally på lørdag og kan prøve at spørge dem - hvis jeg husker det ( vi snakker så meget :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det var lige det jeg mente med at poste dette nyhedsbrev.

 

Jeg ved ikke om Anja og Sofie fra "Aktivt hundecebter", har tænkt sig at have træning en hverdagsaften igen i år, men de gjorde det i 2010.

Jeg skal til rally på lørdag og kan prøve at spørge dem - hvis jeg husker det ( vi snakker så meget :mrgreen:)

 

Vi kan huske hinanden på det :-)

 

Jeg synes Anja har snakket om at hun er ret så glad for weekend træningen frem for hverdags træning....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, lad os huske hinanden på det :5up:

 

Grunden til at jeg skrev det, er fordi hun havde nogle hold om torsdagen her i sommer - måske har hun tænkt sig det igen :vedikke:

 

I know.. Chili og jeg var på hendes tricks hold i sommers.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for, efter en lang juleferie, at starte til træning med Leffe igen. Nu skal jeg bare beslutte hvad og hvor:hmm:.

 

Har gået hos Dansk dyreinstitut (DDI), som jeg var godt tilfreds med, men overvejer at prøve noget nyt.

 

"Dyreoasen" eller "KæledyrsKompagniet", er der nogle der har erfaringer med disse steder? Lidt oplysning om deres metoder o.s.v.

 

Jeg kan anbefale Dansk Hundecenter - men der er desværre endnu ikke sat nye hold :genert: Især klikker-kurserne er rigtig gode :5up: Det ligger tæt ved motorvejen, så det ville ikke tage så lang tid i bil - og hun plejer både at have hverdagstræning og week-end :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for, efter en lang juleferie, at starte til træning med Leffe igen. Nu skal jeg bare beslutte hvad og hvor:hmm:.

 

Har gået hos Dansk dyreinstitut (DDI), som jeg var godt tilfreds med, men overvejer at prøve noget nyt.

 

"Dyreoasen" eller "KæledyrsKompagniet", er der nogle der har erfaringer med disse steder? Lidt oplysning om deres metoder o.s.v.

 

 

jeg vl heller ik anbefale KæledyrsKompagniet. !!!!!!!!!!!

får jeg har selv gået der men mine 2 mutter og de siger det ene og mener noget andet. !!!!!!! og de har rigtige mange forskællige træninger moke lidt for mange........ jeg har talt med en del der har gået der også på de 2 hold jeg har gået på og de bruger dem ik mere alle jeg har talt med der har gået der siger at de er den rene Penge maskine og det mener jeg også...!!!!!!!

men de er søde nok at tale med jeg har gået på valpe hold of unghund hold men jeg har så skiftede til en der bor i Hårlev og hun er fantastik og hun har altid bukket de hold hun laver og der er venteliste hun er Adfærdsklinik og træning og det er hun både med heste og katte og hunde

jeg kan varmt anbefale at gå der

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...