ridiger Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 I disse dage løber slædehunde og deres ejere 1000 kilometer over alperne. Løbet varer i 11 dage. Se de flotte billeder her :blink: Det må være en utrolig oplevelse for både hunde og mennesker :klap: TV 2 Gallery :hundifart::hundifart: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Dejlige billeder!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ihh jeg tror det er så fedt!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ihh jeg tror det er så fedt!! Kom også sådan til at tænke på dig da jeg så billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Kom også sådan til at tænke på dig da jeg så billederne Nårrh tak :kys: De bruger vist slet ikke samojeder der, ser ud som om det er alaskan huskys, gør det ikke? Man kunne jo håbe på at vi herhjemme engang blev så seje, at vi kunne stille op. Pyt med at vi kom sidst i mål - bare at gennemføre 11 dage Må være SÅ optur. Tror nu vi starter med Furudalen.. der er mange samojeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Nårrh tak :kys: De bruger vist slet ikke samojeder der, ser ud som om det er alaskan huskys, gør det ikke? Man kunne jo håbe på at vi herhjemme engang blev så seje, at vi kunne stille op. Pyt med at vi kom sidst i mål - bare at gennemføre 11 dage Må være SÅ optur. Tror nu vi starter med Furudalen.. der er mange samojeder Syntes også at det er huskys. Man kan se glæden i deres øjne ik´ Men huskede at du havde snakket meget om hundeslæde løb. Så jeg syntes at du skulle se billederne Kan dog også lide disse bamser :en grønlandsk slædehund: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Syntes også at det er huskys. Man kan se glæden i deres øjne ik´ Men huskede at du havde snakket meget om hundeslæde løb. Så jeg syntes at du skulle se billederne Ja Vildt glade hunde! Tænk hvor meget træning der har været op til, det er jo for vildt at løbe i 11 dage! Kan dog også lide disse bamser :en grønlandsk slædehund: *smeltet* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Ja Vildt glade hunde! Tænk hvor meget træning der har været op til, det er jo for vildt at løbe i 11 dage! *smeltet* Jeps, både for hunde og mennesker. :hmm: Kunne også se at der var flere af hundene som havde sko på. Løbet i Furudalen hvor mange km er det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Forsøgte at vise Luna de billeder af hundene med sko på... Så hun kan se, at man sagtens kan løbe med sko på Men det ville hun ikke.. Hun sover:genert: Men dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Løbet i Furudalen hvor mange km er det Bare 10km på under en time. Der er også polardistancen i sverige, mener det er 400km, kan ikke huske hvor mange dage det varer, deeeet vil vi gerne prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Bare 10km på under en time. Der er også polardistancen i sverige, mener det er 400km, kan ikke huske hvor mange dage det varer, deeeet vil vi gerne prøve Det kan jeg godt forstå :blink: man sidder næsten og drømmer om billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts