Hop til indhold

prutte-lyde!


Gæst Syfongse
 Share

Recommended Posts

Gæst Syfongse

har lige oplevet det sjoveste i lang tid med Arnold. Han fiser lissom alle andre hunde, tilmed lydløst, men meget giftigt :mrgreen:

men nogle gange prutter han MED lyd, ikke særlig tit, men når det sker får han selv det største shock! :sjov: det gjorde han lige nu i sofaen. Han vågnede med et spjæt!:mrgreen:

han vender sig om og kigger på sin hale og prøver at finde ud af hvad det var og så prøver han for det meste af komme væk fra det sted lyden kom :stupid:

hvor er han duuum, ved han ikke selv at han prutter?! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha! Vores venners hund bliver også HELT mærkelig når hun prutter med lyd på og nej, jeg tror virkelig ikke de fatter hvad der sker deromme i numsen, men de bliver flove alligevel :mrgreen:

 

Ja ! Flove er nemlig det helt rigtige ord ! Jeg oplevede at hun pruttede idet jeg tog hende op, da jeg skulle bære hende ned af trapperne. Hun blev helt forfjamsket, og lavede alle mulige dæmpende signaler mens hun overslikkede mine mundvige ... Skøre hund :stupid:

 

Den bedste var dog da hun lavede en siver, og straks stak snuden under halen - hvad faaaa'en var det nu for en lugt ??? Hun rejste sig dog ret hurtigt og forlod "gerninsstedet" ..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

haha, ja, de kan nogle gange godt lugte det :mrgreen: men når han sover ved siden af sofaen er det kun os andre der lider.. min kæreste måtte engang opgive at spise pizza, da maden var halvvejs inde i munden på ham, fordi Arnolds prutter var så giftige :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Når flipsedyret får Applaws fiser han som anden lille fin dame - og jeg tror faktisk at han synes at det skønt, især fordi jeg flækker af grin over ham :mrgreen:

 

haha, kan næsten se det for mig.. han fiser af glæde ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
:klap:

Super historier.

 

- Lux prutter ikke særlig meget, men tilgengæld så bøvser han hele tiden :genert:. Det faktisk ret ulækkert :-D

 

arnold bøvser også! Men det er mere små opstød når han gerne vil have noget man siger med.. :mrgreen: så kommer der en bøvse-lyd fra hans hals

Link til indlæg
Del på andre sites

arnold bøvser også! Men det er mere små opstød når han gerne vil have noget man siger med.. :mrgreen: så kommer der en bøvse-lyd fra hans hals

 

Yees, sådan en hund har vi også :lol: Udsigten til mad.. bøøøøøvs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle Daiwa bøvsede højlydt! Det lød helt vildt, når det kom fra sådan en lille nuttet hund...

IMG_7030.jpg

 

Frostie prutter tit når hun springer op i sofaen/sengen, hun lader bare som ingenting... Hvis hun kunne, ville hun garanteret fløjte og kigge den anden vej! ;-)

 

Iso blev også ret forskrækket den første gang hun pruttede med lyd på, hun satte sig op og kiggede rundt for at se hvad det var der sa' sådan..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...