Gæst Kattiie Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Hej alle. Jeg er for tiden flyttet hjem til mine forældre, som en midlertidig løsning indtil jeg har fundet en ny bolig, men de har en undulat som jo skal ud og flyve en gang i mellem. Pluto flipper fuldstændig ud og springer forvildet rundt efter den der fugl. Kan man træne ham til at lade den være? og i så fald hvordan? Håber nogle af jer kan hjælpe mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Ok sorry ved ikke lige hvorfor jeg lagde tråden under debat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Uha ville gerne hjælpe, meeen herhjemme har jeg endnu ikke fundet en kur mod De luxe skal lade fuglene være når de er ude at flyve. Så det eneste jeg gør er at sige nej når han nærmer sig dem, ellers holder jeg øje både med fugle og hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Det kan være svært at lære en hund som din der er lavet til at tage smådyr, så mit bedste råd er at fuglene flyver i bestemte rum og hunden er i andre. Jeg har selv en hund der uden den store træning lærte at pipperne rørte man ikke og en der på 6 år ikke har fattet det overhovedet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Kat og hunde har fået lov at undersøge fuglen i buret, fuglen har så givet dem et ordentligt hak og det har sat en dæmper på interessen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det kan være svært at lære en hund som din der er lavet til at tage smådyr, så mit bedste råd er at fuglene flyver i bestemte rum og hunden er i andre. Jeg har selv en hund der uden den store træning lærte at pipperne rørte man ikke og en der på 6 år ikke har fattet det overhovedet... Ja det var nemlig også det jeg tænkte; altså at det jo ligger i hans natur at fange den... Men håbede bare at det måske kunne lade sig gøre... men vi har måtte erkende at fuglen må flyve bag lukkede døre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Kat og hunde har fået lov at undersøge fuglen i buret, fuglen har så givet dem et ordentligt hak og det har sat en dæmper på interessen Uhh ja jeg håbede også den kunne give ham et hak så han kunne lære det på den måde... men det vil den altså ikke. Men ellers tak for rådet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts