Linda Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja som tråden lyder jer med mange bøger hvordan opbevare i jeres bøger... Jeg elsker bøger og har efterhånden mange både hundebøger og krimier Pladsen er snart blevet trang og har nu en hvid bogreol i soveværelset synes bare ikke det ser pænt ud for den er ved siden af sån en indbygget reol hmm været træt af det længe så nu har kæresten rykket hans sorte høje reoler ind så jeg kan lege lidt med det i morgen... ideeel ville være sorte svævehylder op langs under loftet men jeg har gips vægge og bange for de ikke vil kunne holde tyngden på bøger??? :hmm: Hvordan har i jeres bøger for jeg synes bøger er skønne og ikke burde gemmes væk, de skal være til at gå til så man kan finde den bog man lige skal bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Ja som tråden lyder jer med mange bøger hvordan opbevare i jeres bøger... Jeg elsker bøger og har efterhånden mange både hundebøger og krimier Pladsen er snart blevet trang og har nu en hvid bogreol i soveværelset synes bare ikke det ser pænt ud for den er ved siden af sån en indbygget reol hmm været træt af det længe så nu har kæresten rykket hans sorte høje reoler ind så jeg kan lege lidt med det i morgen... ideeel ville være sorte svævehylder op langs under loftet men jeg har gips vægge og bange for de ikke vil kunne holde tyngden på bøger??? :hmm: Hvordan har i jeres bøger for jeg synes bøger er skønne og ikke burde gemmes væk, de skal være til at gå til så man kan finde den bog man lige skal bruge Jamen jeg køber da bare flere bogreoler... På et tidspunkt blev det for meget, og så blev jeg nødt til at sortere ud i mine elskede bøger. Så nu har jeg kun én stor og overfyldt én! Mht. gipsvægge - prøv lige at google "expandet jet-drive". Der findes også andre mærker, men den slags skruer+plugs til gipsvægge er super! Holder på næsten hvad som helst! Men sådan nogle svævende hylder har jo også en maks. belastning, og ved sgutte om de kan holde til ret mange bøger..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jeg synes det er vildt fedt hvis man laver lange hylder på hele endevæggen, helt tæt på døren og også under den. Så hele væggen er een stor bogreol. Det kan bare også godt blive lidt tungt hvis rummet er lille og mørkt, så ville jeg nok sætte lys op sådan så hele reolen fik varmt lys på sig. En lille smule ala dette (eneste billede jeg lige kunne finde): Ellers kan du lave dit eget bogtræ :banan: Den her er totalt fed: Der er lidt mere at kigge på her: 16 Most Creative and Unique Bookshelves Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Foragter bogreoler, bøger skal læses, ikke stå - jeg læser og giver dem væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Foragter bogreoler, bøger skal læses, ikke stå - jeg læser og giver dem væk Tænk, jeg troede, jeg var den eneste med den indstilling. Selvfølgelig er jeg pisket til at have lidt faglitteratur og de absolut uundværlige (få) andre bøger...ellers er det; læse og videre i systemet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Ja som tråden lyder jer med mange bøger hvordan opbevare i jeres bøger... Jeg elsker bøger og har efterhånden mange både hundebøger og krimier Pladsen er snart blevet trang og har nu en hvid bogreol i soveværelset synes bare ikke det ser pænt ud for den er ved siden af sån en indbygget reol hmm været træt af det længe så nu har kæresten rykket hans sorte høje reoler ind så jeg kan lege lidt med det i morgen... ideeel ville være sorte svævehylder op langs under loftet men jeg har gips vægge og bange for de ikke vil kunne holde tyngden på bøger??? :hmm: Hvordan har i jeres bøger for jeg synes bøger er skønne og ikke burde gemmes væk, de skal være til at gå til så man kan finde den bog man lige skal bruge Enig, bøger pynter OG skal være lige til at gå til :klap: Jeg har en endevæg med en bogreol der fylder det hele, reolen er af den slags som er hængt op på væggen med en slags stiger ude i enderne og i flere sektioner så jeg kan flytte rundt + den har to dybder så der også er plads til de kæmpe store bøger og leksikon, der altid er dybere end alm. bøger. Lige pt. er 3 af hylderne med pynt på + 1 med CD'er på, efterhånden som flere bøger kommer til, fjerner jeg pynt og nips for bøgerne kommer altså i første række hos mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jeg har sådan et triple-V fra IKEA Der er kun et par bøger på det sidste V, de to andre er fyldt op Og så er har jeg også bøger i den reol, jeg bruger som fjernsynsbord Kan lige tage et billede snart, det ser ret godt ud, hvis jeg selv skal sige det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Hos min moster, hun køber, jeg låner Ej, mine bøger er sådan set bare spredt lidt rundt omkring, men det er de fleste at mine ting jo, så det kan man nok ikke regne med :hmm: Men det jeg egentlig ville sige, var at du ikke skal regne med at svævehylder kan holde til en rygende f**, det kan mine i hvert fald ikke, og jeg ville helt sikkert ikke turde begynde at bruge dem som bogreoler, for så er det helt 100 at de vil falde ned, de læner sig ganske meget i mod at falde ned i forvejen, selvom der stortset ikke er nogen belastning på dem og de skulle være sat ordenligt op -Tom har været med til at sætte de to af dem op :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jeg har sådan et triple-V fra IKEA Der er kun et par bøger på det sidste V, de to andre er fyldt op Og så er har jeg også bøger i den reol, jeg bruger som fjernsynsbord Kan lige tage et billede snart, det ser ret godt ud, hvis jeg selv skal sige det kan du evt linke til ikeas side? Jeg er blevet nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 kan du evt linke til ikeas side? Jeg er blevet nysgerrig Det her er min boghylde http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50103623 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Jeg har hængt sådan en her op på væggen: IKEA | Opbevaring | Reoler | EXPEDIT | Reol Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Jeg har en lille bog reol som er fyldt med bøger, og alle mine andre bøger ligger rundt omkring i bunker på gulvet, så jeg bør vist lige følge lidt med i denne tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Jeg har hængt sådan en her op på væggen: IKEA | Opbevaring | Reoler | EXPEDIT | Reol Den kan jeg faktisk godt lide... Den bogreol jeg har nu er fra jysk bare en billig hvis men den har vidst nået sin levetid hylderne er så skæve at bøgerne rutcher hehe og ville gerne have noget som ku blive flot igen og ikke se for rodet ud... Men kræver en gang sortering også bare der er lidt hyldeplads og skabsplads så har jeg en utrolig evne til at fylde det med rod :hmm::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts