Hop til indhold

Vores lille shih tzu søger lege venner


Gæst BumleMan
 Share

Recommended Posts

Gæst BumleMan

Vores lille dejlige dreng "Bumle" søger nogle legevenner på hans størrelse som han kan hygge sig med og tumle lidt rundt med.. Han er 9 uger og er vaks og meget legesyg, men han mangler at være sammen med andre hunde på hans egen størrelse, da han indtil nu kun har prøvet at omgåes større hunde som skræmmer ham lidt fordi de er så store og voldsomme..:shock: Vi bor i farum, men har mulighed for at kunne kører til nærliggende byer hvis det skulle være.. Så har du også en lille hund der også mangler en at lege med så skriv endelig og lad os se om vi ikke kan give de små hunde nogle gode og sjove dage.. :) Vi glæder os til at høre fra dig.. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BumleMan

Jeg vidste ikke lige hvor det lå, så måtte lige kikke i et kort :) Men det er jo ikke langt væk fra hvor jeg bor, og en chihuahua er da en sød og dejlig lille størrelse..:) jeg kan se den er en del ældre end vores lille bumle, men det sker der vel ikke så meget ved.. Måske kan vores lærer lidt maner af din.. :blink:

 

Jeg ved desværre ikke hvad en pb er men jeg satser på at jeg finder ud af det når du skriver den.. Hehe.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hejsa,

Vi har en shih Tzu han (Einar) på 13 uger som også godt kan lege, vi bor dog på amager. Men sig til hvis du/i er friske, så kunne det da være hyggeligt at mødes :)

 

Mvh

 

Naja og Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BumleMan

Hej Naja og Thomas.. Det kunne da være perfekt at lade dem mødes og se hinanden.. Han har ikke mødt nogen andre som ham siden vi hentede ham..

Vi kunne godt finde ud af at mødes på amager.. Er der nogle gode legesteder i plejer at tage einar hen hvor vi kunne mødes??

 

hilsen Christina og Casper

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa igen

 

Ja vi mødtes i lørdags med Thes01 og hendes hvalp Milo på amagerstrandpark, det var rigtig hyggeligt, der var også en lille indhegning. Det kunne være rigtig fedt at hooke op :) Einar var helt vildt glad for at lege en anden hvalp :) Vi skal mødes der igen på lørdag, og hvis i er friske er i da også velkommen :)

 

Mvh

 

Naja og Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...