Gæst jyden2300 Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Hej Bull'er ejere Min Eddie skal have renset sine hudfoldere ved øjnene - Hvad skal jeg bruge? - Hvad er bedst? - Hvordan gøres det bedst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Hej Bull'er ejere Min Eddie skal have renset sine hudfoldere ved øjnene - Hvad skal jeg bruge? - Hvad er bedst? - Hvordan gøres det bedst? Hejsa.. En til fransk Eddie... Velkommen til!! Du kan rense hudfolderne med klorhexidin på en blød klud og tørre lige så forsigtigt. Husk dog at tørre efter med en blød bomuldsklud så huden efterlades tør. Såfremt min Eddies folder er meget fugtige og jeg har svært ved at tørre ham, så bruger jeg lidt zinksalve og smører ham med i folderne. Men pas egentlig på øjnene naturligvis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jyden2300 Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Hejsa.. En til fransk Eddie... Velkommen til!! Du kan rense hudfolderne med klorhexidin på en blød klud og tørre lige så forsigtigt. Husk dog at tørre efter med en blød bomuldsklud så huden efterlades tør. Såfremt min Eddies folder er meget fugtige og jeg har svært ved at tørre ham, så bruger jeg lidt zinksalve og smører ham med i folderne. Men pas egentlig på øjnene naturligvis. Hej Beth. Tak for svaret - det var et godt svar jeg kan bruge - nu spørger jeg sikkert dumt - men hvor køber man zinksalve? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Zinksalve kan købes i matas og på apoteket er jeg sikker på... Hvornår renser i folderne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hej Beth. Tak for svaret - det var et godt svar jeg kan bruge - nu spørger jeg sikkert dumt - men hvor køber man zinksalve? Hov undskyld jeg først ser dig svar nu.. men kan se du har fået svar . Jep apoteket.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts