Hop til indhold

Dexter-sæsonafslutning(spoiler alert)


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Er der andre end mig der har fulgt med i serien "Dexter", lige har set sæsonafslutningen og fik sig noget af en overraskelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre end mig der har fulgt med i serien "Dexter", lige har set sæsonafslutningen og fik sig noget af en overraskelse?

 

Altså, vi er kommet til seson 3 :mrgreen: men ser lige 5min her og der, og tænkte nok igår, at når søsteren erklærede sin kærlighed på den måde,, måtte der ske et eller andet :hmm:

 

 

Meeen så slog jeg væk, er jo stadig kun i seson 3 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Altså, vi er kommet til seson 3 :mrgreen: men ser lige 5min her og der, og tænkte nok igår, at når søsteren erklærede sin kærlighed på den måde,, måtte der ske et eller andet :hmm:

 

 

Meeen så slog jeg væk, er jo stadig kun i seson 3 :mrgreen:

 

 

sladrer ikke så...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Erj i kan sq ikke bare side der og skrive og snakke om den UDEN at sige hvad der skete, jeg er jo ved at dø af nysgerrighed!!!!

 

 

hehe...man skal have set sæson 4 for at forstå det...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Var også overrasket - omend jeg ikke har fulgt så meget med.. Men ikke hvad man havde regnet med!

 

 

Slet slet ikke...jeg sad sgu med hjertet helt oppe i halsen, og det gør jeg ellers aldrig...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nerj for jeg bliver da slet ikke nysgerrig af sådan en linie :fornaermet::fornaermet:

 

Du er total upopulær, bare til orientering :genert:

 

 

Du må bare downloade sæson 3 og 4...:mrgreen:...men jeg kan afsløre at der er en sæson 5 og det glæder jeg mig til...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Lige om lidt kommer dexter ind ad døren :banan::banan: og første afsnit af seson 3 skal ses til aftensmaden :banan:

 

 

Har også bestilt seson 1 af hawai 5-O:mrgreen:

 

 

Wuhu...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Uhh, Dexter en god serie. Fedt at der kommer en sæson 5 det glæder jeg mig til. Men for søren en slutning på sæson 4...

 

 

Ja det var sgu lidt af et chok...ikke lige det jeg havde regnet med da...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Siger ikke noget... :slem:

Men HOLD DA OP altså... :shock:

Ville sindsygt gerne snakke afslørende ting om sæson 4, meeen gør det ikkkke, så skynd jer at se den :klap:

 

 

Nemlig...kom i gang folkens...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...