Hop til indhold

Tørre snuder


Gæst Alfred11
 Share

Recommended Posts

Gæst Alfred11

Hej Alle

 

Min dejlige Franske Bulldog har faktisk altid en tør snude.. Har ikke tænkt over det som noget problem før nu, da han er begyndt at slide den lille snude så meget at den sprækker lidt..

Nogen der ved om det er normalt eller om der er noget der kan ligge til grund for hans næsten altid tørre snude?

 

Mvh Alfred og Anne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Møffe har samme problem og herhjemme løses det med kopattesalve. Ikke fedt, synes han, men det er super effektivt :5up: I år har vi fået taget det i opløbet, men sidste vinter så næsen absolut ikke for køn ud!

 

:-D Det vil jeg prøve med Alfred så selv om han nok heller ikke synes det er sjovt, men kan nu heller ikke holde ud at se på den tørre snude. Mange tak for hjælpen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har altid brugt vaseline (lille gul dåse) til vores franske bulldogs næser. Først gnedet næsen lidt forsigtigt og så en god klat på. Og naturligvis skal de have lov at slikke resterne af vaselinen af fingrene - adr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Mitters næse får af og til en omgang med den dertil indkøbte læbepomade. Hun vil gerne være fri, men hun ved at der venter en lækker guf når det er overstået :-)

 

 

:lol: tak så har jeg noget at prøve mig frem med, kan jo være der er nogle af tingene han ikke synes er så slemt som andet:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Vi har altid brugt vaseline (lille gul dåse) til vores franske bulldogs næser. Først gnedet næsen lidt forsigtigt og så en god klat på. Og naturligvis skal de have lov at slikke resterne af vaselinen af fingrene - adr!

 

 

:lol: Ja det er godt nok som om at alt bare skal smages på og gerne spises.. Men mange tak er glad for at jeg nu har lidt at gå efter..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Vi har prøvet at smøre Lunas mopse-snude med aloe vera gel, det virker fint og efter hensigten plus at det absolut ikke er skadeligt når hun efterfølgende slikker sig om snuden :-)

 

 

:lol: Det har jeg også noget af her hjemme.. Glæder mig til at se når det hele begynder at hjælpe på den lille snude :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...