Gæst Alfred11 Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hej Alle Min dejlige Franske Bulldog har faktisk altid en tør snude.. Har ikke tænkt over det som noget problem før nu, da han er begyndt at slide den lille snude så meget at den sprækker lidt.. Nogen der ved om det er normalt eller om der er noget der kan ligge til grund for hans næsten altid tørre snude? Mvh Alfred og Anne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Møffe har samme problem og herhjemme løses det med kopattesalve. Ikke fedt, synes han, men det er super effektivt :5up: I år har vi fået taget det i opløbet, men sidste vinter så næsen absolut ikke for køn ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alfred11 Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Møffe har samme problem og herhjemme løses det med kopattesalve. Ikke fedt, synes han, men det er super effektivt :5up: I år har vi fået taget det i opløbet, men sidste vinter så næsen absolut ikke for køn ud! Det vil jeg prøve med Alfred så selv om han nok heller ikke synes det er sjovt, men kan nu heller ikke holde ud at se på den tørre snude. Mange tak for hjælpen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Det vil jeg prøve med Alfred så selv om han nok heller ikke synes det er sjovt, men kan nu heller ikke holde ud at se på den tørre snude. Mange tak for hjælpen:klap: Det var så lidt Håber det også hjælper jer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Vi har altid brugt vaseline (lille gul dåse) til vores franske bulldogs næser. Først gnedet næsen lidt forsigtigt og så en god klat på. Og naturligvis skal de have lov at slikke resterne af vaselinen af fingrene - adr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alfred11 Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Mitters næse får af og til en omgang med den dertil indkøbte læbepomade. Hun vil gerne være fri, men hun ved at der venter en lækker guf når det er overstået tak så har jeg noget at prøve mig frem med, kan jo være der er nogle af tingene han ikke synes er så slemt som andet:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alfred11 Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Vi har altid brugt vaseline (lille gul dåse) til vores franske bulldogs næser. Først gnedet næsen lidt forsigtigt og så en god klat på. Og naturligvis skal de have lov at slikke resterne af vaselinen af fingrene - adr! Ja det er godt nok som om at alt bare skal smages på og gerne spises.. Men mange tak er glad for at jeg nu har lidt at gå efter.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LovingLuna Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Vi har prøvet at smøre Lunas mopse-snude med aloe vera gel, det virker fint og efter hensigten plus at det absolut ikke er skadeligt når hun efterfølgende slikker sig om snuden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 jeg har god erfaring med vaseline på Eddies snude.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Her i huset er det enten zinksalve eller fedtcremen locobase, der anvendes til formålet. Faktisk mest sidstnævnte, hvorimod zinksalven er førstevalg til tørre poter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alfred11 Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Vi har prøvet at smøre Lunas mopse-snude med aloe vera gel, det virker fint og efter hensigten plus at det absolut ikke er skadeligt når hun efterfølgende slikker sig om snuden Det har jeg også noget af her hjemme.. Glæder mig til at se når det hele begynder at hjælpe på den lille snude :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts