a9 Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Kort og præcist: Hvilke regler gælder ved etablering af træningsplads på privatgrund? Kan man gøre, som man vil :slem: eller er man underlagt samme regler som kenneler m.v. med 300 meter til nærmeste nabo og visse decibel grænser etc. Der er tale om "klubtræning" i privat regi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Kun hvis man har schæfer...for de larmer... Ej...driller bare..følger lige med...for jeg er stadig ret interesseret i weighptull trænings-area...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Kun hvis man har schæfer...for de larmer... Ej...driller bare..følger lige med...for jeg er stadig ret interesseret i weighptull trænings-area...:5up: Schæfere larmer ikke :fornaermet: ..... de snakker bare Jeg er noget bekymret for 300 meters reglen og alt mulig Jeg gider ikke flytte bane, bare for at skulle flytte hurtigt igen pga. nabo klager :damn: Og hvis naboerne skulle finde på at klage, skal det gerne være sådan, at man kan sige "knyt sylten - vi har lov til at larme :drille:" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Mon ikke det er kommunen som kan svare på det? Kunne forestille mig det er forskelligt alt efter hvor man bor:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Mon ikke det er kommunen som kan svare på det? Kunne forestille mig det er forskelligt alt efter hvor man bor:hmm: Det er det jo nok - havde bare håbet, at en eller flere herinde havde erfaring på området Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg har en veninde der oprettede træningsplads på egen grund for nogle år siden. Mener hun skulle søge om tilladelse både fra kommunen og naboerne..? :hmm:Tror til gengæld næppe der er 300 m til hendes nærmeste nabo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts