Hop til indhold

chihuahua-familie søger nyt hjem


Gæst chi
 Share

Recommended Posts

Det er med stor sorg i hjertet at vi søger nyt hjem til vores lille hundefamilie:cry:

 

Det optimale ville være at de kom til samme hjem, men der er vel ikke mange som lige står og søger 2 chihuahuaer:fornaermet:

 

Vi ser meget gerne at mor og datter forbliver sammen.

Mor: En smuk, langhåret beige chihuahua. Meget ydmyg og kælen, elsker opmærksomhed og mad, danser endda hvis hun mener at hun ikke får nok af ovenstående. Hun er ca. 4 år, og vejer ca.2,5 kg. Har aldrig fejlet noget.

Datter: En lille bitte pige på ca. 1,5 kg og 1.5 år gammel. Er en lille nusseprinsesse, som stadig er lidt hvalpet, både af sind og udseende:banan: Hun er broget, hvid og brun.

 

 

Som sagt, ser vi helst ikke at tøserne bliver skilt ad.

 

Skriv gerne hvis du har spørgsmål eller vil have mere info eller billeder.

 

ps. Nu er det kun tøserne der står og mangler et nyt hjem:-)

Redigeret af chi
Link til indlæg
Del på andre sites

Min chi er også døv, men man finder lynhurtigt et kropssprog og handlinger, som man ikke engang lægger mærke til, at man gør:lun:

 

Det gør man nemlig:-) Hvor har vi tit talt om at det har været en stor fordel at vores var døv... Jeg ville ihvertfald ikke være bange for at anskaffe mig en døv hund igen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Gæst reusserhaus

hej vi er en familie på 3 vi vil høre om du har fundet et hjem til den lille familie, ellers er vi meget intersseret, vi kan give dem begge et rigtig godt og blivende hjem. lad høre fra dig.

 

hilsen pia

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Vi har heldigvis fundet nyt og godt hjem til dem:-)

Jeg troede jeg havde slettet tråden, men det havde jeg åbenbart ikke.

Det er frygteligt pludselig at være uden de små kræ, især nu med det fine forår, det er rigtig hundesæson:cool:

Takker alle for jeres interesse.

God påske:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er også meget glad:-)

Som udgangspunkt tænker man vel at man selv er den bedste ejer for netop SIN hund, men i denne situation kan jeg se at vores hunde er blevet ENDNU lykkeligere, og elsker deres nye liv. Det er jo ikke altid at det ender sådan, så føler mig bare rigtig heldig:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...