Hop til indhold

Spørgsmål om Chihuahua?


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Har altid synes at chier er dejlige og smukke hunde :lun:

 

Især efter jeg har mødt nogle irl - så også en i dag, på vej på sygehuset.. åårrh.. :blink:

 

Hvordan er jeres Chihuahuaer?

 

- aktivitetsniveau?

- temperament?

- leg med andre hunde?

- fremmede mennesker?

 

osv. bare fortæl en masse om jeres skønne Chihuahuaer :-D

 

skal ikke selv have en, men synes simpelthen de er så kære - så vil gerne vide mere om racen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske er det du har set og faldet for deres hengivenhed.

Toffi er så kærlig og hengiven overfor mennesker at man skal være en hård negl for ikke at falde for hende.

 

Mennesker er vigtigere for hende end andre hunde. Men hun vil meget gerne hilse på de fleste, men leg er ikke noget hun gør med andre hunde. Når bølgerne går højt, kan hun løbe lidt sammen med en anden chihuahua. Men hun passer alt for godt på sig selv til at kunne decideret lege med andre hunde. Men der er andre chihuahuas der godt kan.

 

Mht aktivitetsniveauet, så er det ikke ret højt. Hun kan sagtens tage en dovendag, men er nu også klar på en oplevelsesdag, dog hviler hun så helst dagen efter.

Hun går ikke lange ture, men er glad for at snuse meget. Så det er de såkaldte "stå-ture" hun er gladest for (Et udtryk som jeg første gang hørte fra Irenes mund).

 

Hvis verden kun bestod af de mennesker hun holder af, og rolige hunde ville jeg til enhver tid vælge chihuahua igen.

Men da verden også består af livlige børn og hunde, vil jeg sige: Måske, måske ikke :-)

 

Tilføjelse: Toffi er rolig af sind, og har rolige bevægelser, og er ikke nem at stresse. Hun er ikke hektisk og kaste bold kan vi gøre 2-3 gange, så finder hun på noget andet, evt. bare at sætte sig ned for at lytte til en lyd hun lige hørte.

Jeg har set chihuahuas og andre små hunde være meget vimsende og hurtige i det. Så det er nok forskelligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for dit svar Vivi :-D

 

Men hold da op.. hvor kan jeg genkende SÅ meget fra Sitto, i det du skriver.. det er helt vildt.. næsten alt det du skriver, passer på Sitto.. det var da alligevel ret "vildt".. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for dit svar Vivi :-D

 

Men hold da op.. hvor kan jeg genkende SÅ meget fra Sitto, i det du skriver.. det er helt vildt.. næsten alt det du skriver, passer på Sitto.. det var da alligevel ret "vildt".. :-)

 

Det var da pudsigt, det var jeg ikke klar over :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da pudsigt, det var jeg ikke klar over :-)

Nej det er faktisk lidt sjovt.. men der er rigtig mange ting i din beskrivelse, der passer på Sitto. :-)

 

Måske er det du har set og faldet for deres hengivenhed.

Toffi er så kærlig og hengiven overfor mennesker at man skal være en hård negl for ikke at falde for hende.

Ja når man først har mødt Sitto og hun har accepteret én, så falder de fleste for hende lige med det samme

 

Mennesker er vigtigere for hende end andre hunde. Men hun vil meget gerne hilse på de fleste, men leg er ikke noget hun gør med andre hunde. Når bølgerne går højt, kan hun løbe lidt sammen med en anden chihuahua. Men hun passer alt for godt på sig selv til at kunne decideret lege med andre hunde. Men der er andre chihuahuas der godt kan.

For Sitto er mennesker også meget vigtige for hende, ofte også vigtigere end hunde. Kommer dog an på hvilke hunde. Men de mennesker hun kender, betyder enormt meget for hende. Og samvær med de fleste hunde er bare gå og snuse sammen eller løbelege. Ikke vilde brydelege, og det er langt fra alle hunde hun gider lege med - men gerne hilse på :-)

 

Mht aktivitetsniveauet, så er det ikke ret højt. Hun kan sagtens tage en dovendag, men er nu også klar på en oplevelsesdag, dog hviler hun så helst dagen efter.

Hun går ikke lange ture, men er glad for at snuse meget. Så det er de såkaldte "stå-ture" hun er gladest for (Et udtryk som jeg første gang hørte fra Irenes mund).

Sitto elsker at komme ud og gå lange ture, men har vi været rigtig aktive en dag, er næste dag også fuldstændig slap-af-dag for Sitto. Og nogle dage, uanset aktivitetsniveauet dagen før, vil Sitto bare slappe af hele dagen og putte under et tæppe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh ha ja - det er en fantastisk race, især når man har flere af dem..

 

Jeg bliver lykkelig når jeg ser mine sammen med mine forældres Tweety - de bliver pludselig en rigtig flok, og alle som ser dem sammen må også overgive sig til at Chihuahua'er faktisk ER hunde ;-Jeg synes tit at chihuahua'er har et meget tydeligt sprog, og i deres interaktion sker der bare sååååå meget hele tiden..

 

Elsker at sidde og se alle de ting man har læst om hundesprog, udspille sig så tydeligt :-)

 

Min Bitten har hele sit liv lidt af angst over for fremmede og hunde - det arbejder jeg dog med hver evig eneste dag.. Og det ser endelig ud til at der nu er bonus - nu er hun faktisk den mest afbalanceret af dem alle sammen :-)

 

Bitten er en stå-turs hund, hun kan snuse i en EVIGHED - og hun kan stå musestille og glo ind i en busk, for at holde øje med fuglene..

Hun er desuden en rigtig tricks og søg hund..

Dolph er til fart og hop, han gider ikke stå stille når vi er på tur - det KAN godt kollidere når man har stå-Bitten og løbe-Dolph med på een gang ;-)

 

Dolph deler gerne sin kærlighed, og de fleste som møder ham synes faktisk han er en dejlig lille nullermand ;-) Selv store mænd som aldrig har kunne lide den der lille "møghunde race"

Bitten tager længere tid om at ville give kærlighed til andre mennesker, men når hun så gør, så kræver hun din udelte kærlighed tilbage ;-) Fx er hun dybt forelsket i min lillebror - når hun kryber rundt på gulvet foran ham for at få ham til at samle hende op, så må han også overgive sig.. Og hendes udtryk når hun endelig kommer op er priceless :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også skønt at få lov til at putte og lade op under et blødt tæppe. Toffi elsker min mavetaske, som omslutter hende helt. Så bliver hun helt slap, som en lille babyhund.

 

Toffi´s yndlingsplads er på et vattæppe på græsplænen sammen med en af os. Så er hun Ferdinand under korkegen, og bare sidder og indsnuser duften af sommer, og kigger på hængebirkens rolige vajen for vinden :-)

 

Men en forskel på Toffi og Sitto tror jeg er at Toffi kan sige fra og sætte sig i respekt i forhold til andre hunde, hvis hun synes de er for vilde, på trods af hendes liden størrelse. Er det livlige hvalpe, skal de vide at hun er den ældste og klogeste :rolleyes:

Jeg skulle have kaldt hende Dronning Ingrid :hmm:Hun forstod også at indgyde respekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også skønt at få lov til at putte og lade op under et blødt tæppe. Toffi elsker min mavetaske, som omslutter hende helt. Så bliver hun helt slap, som en lille babyhund.

 

Toffi´s yndlingsplads er på et vattæppe på græsplænen sammen med en af os. Så er hun Ferdinand under korkegen, og bare sidder og indsnuser duften af sommer, og kigger på hængebirkens rolige vajen for vinden :-)

 

Men en forskel på Toffi og Sitto tror jeg er at Toffi kan sige fra og sætte sig i respekt i forhold til andre hunde, hvis hun synes de er for vilde, på trods af hendes liden størrelse. Er det livlige hvalpe, skal de vide at hun er den ældste og klogeste :rolleyes:

Jeg skulle have kaldt hende Dronning Ingrid :hmm:Hun forstod også at indgyde respekt.

 

Det gør Sitto også - uanset størrelsen. Om det er en GD, en Rottweiler, en Schæfer eller what ever.. så skal de nok få afvide hvor hendes grænser går, for de skal ikke overskrides. Så der sætter hun selv på plads. :5up:

 

Også når jeg læser om Bitten, kan jeg genkende nogle ting i Sitto også. Mon hun er en Chi undercover? :lol: Hihi..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men en forskel på Toffi og Sitto tror jeg er at Toffi kan sige fra og sætte sig i respekt i forhold til andre hunde, hvis hun synes de er for vilde, på trods af hendes liden størrelse.

 

Det gør Sitto også - uanset størrelsen. Om det er en GD, en Rottweiler, en Schæfer eller what ever.. så skal de nok få afvide hvor hendes grænser går, for de skal ikke overskrides. Så der sætter hun selv på plads. :5up:

 

Også når jeg læser om Bitten, kan jeg genkende nogle ting i Sitto også. Mon hun er en Chi undercover? :lol: Hihi..

 

Lidt off topic, håber ikke det gør noget - men hvordan gør hun? :-)

 

For jeg kom til at tænke på, at da jeg gik med Azuro i påsken, hvor han var på besøg, havde andre hunde meget svært ved ham (læs: Han var vild og møvede frem uden at tænke på deres grænser). Vi mødte så en ung DSG og når han var lidt for voldsom (hele tiden) så gøede hun højlydt og sprang væk og lidt rundt - og fik faktisk Azuro ned på et dejligt afslappet plan og gud hvor var det rart :-D Jeg var godt nok glad for at vi mødte lille søde Fiona :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gør Toffi ikke.

Hun knurrer "de vilde" væk ved af løbe et par skridt frem mod dem med knurrelyd på. Hun gør sjældent af andre hunde.

Hun har også pinnet 2 hunde, et par vilde hvalpe, som ikke lyttede til hendes første signaler.

 

Jeg tror at dem, der gør det som du beskriver, er usikre. Toffi er rimelig selvsikker, dog ikke overfor store hunde, dem trækker hun sig overfor.

 

Med mindre hun er i flok, så kan de nemlig sammen jage intruders væk, som jeg har set det gjort til chihuahuatræf i Søndermarken. Der har hun sammen med de andre jaget bl.a. en stor dalmatiner væk, så den tog halen mellem benene. For de var en stor flok chihuahua m/ejere siddende i en stor rundkreds, og så kommer chi´ens store kropszone typisk til udtryk, når man har taget base.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sitto sætter grænser/sætter de andre på plads ved at først plejer hun selv at søge væk fra den hund som hun ikke gider.. hvis hunden ikke forstå at det er fordi hun ikke gider den, så knurre hun af den. Og hvis vi møder en meget påtrængende hund, som ikke forstår det andet, plejer hun lige hurtigt at snappe ud i luften, i retningen mod hunden.

 

Hvis der er en hund der slet ikke fatter det, så plejer hun at komme hen og "sladre" til mig - så går hun om bag ved mig og sætter sig, så ved hun at jeg sørger for at holde den anden hund væk :-) men for det meste klarer hun det selv.

 

Men hun gøer ikke af andre hunde, for at sætte dem på plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sitto sætter grænser/sætter de andre på plads ved at først plejer hun selv at søge væk fra den hund som hun ikke gider.. hvis hunden ikke forstå at det er fordi hun ikke gider den, så knurre hun af den. Og hvis vi møder en meget påtrængende hund, som ikke forstår det andet, plejer hun lige hurtigt at snappe ud i luften, i retningen mod hunden.

 

Hvis der er en hund der slet ikke fatter det, så plejer hun at komme hen og "sladre" til mig - så går hun om bag ved mig og sætter sig, så ved hun at jeg sørger for at holde den anden hund væk :-) men for det meste klarer hun det selv.

 

Men hun gøer ikke af andre hunde, for at sætte dem på plads.

 

Tak for jer begges svar :-D

 

Vivi har jo nok ret så, den lille DSG var nok lidt nervøs ved Azuro (han er jo også kæmpe :shock: for sådan en lille én). Men ikke desto mindre var hun da ivrig nok til at blive ved - OG fik sat Azuro "på plads". Og efter at have mødt Fiona, opførte han sig faktisk pænt over for alle hunde derefter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har altid synes at chier er dejlige og smukke hunde :lun:

 

Især efter jeg har mødt nogle irl - så også en i dag, på vej på sygehuset.. åårrh.. :blink:

 

Hvordan er jeres Chihuahuaer?

 

- aktivitetsniveau?

- temperament?

- leg med andre hunde?

- fremmede mennesker?

 

osv. bare fortæl en masse om jeres skønne Chihuahuaer :-D

 

skal ikke selv have en, men synes simpelthen de er så kære - så vil gerne vide mere om racen..

 

 

Hejsa

 

Elsker min lille Chihuahua. Han er bare den skønneste af alle (synes vi jo nok alle sammen om vores lille familie medlem).

 

Har engang læst at chihuahua ikke er vildt aktive, eller hvertfal ikke har brug for den helt store motion hver dag.. Min han vil ud så tit som muligt, så skal der leges, tumles, spilles bold og ellers bare farer rundt i græsset (egentligt utroligt han ikke er blevet spist af en fugl endnu :) ) Han er nem at kalde til sig, så på græsplænen er det uden snor, men han vil lige så gerne gå i snor, hopper rundt så snart han ser os komme med selen... :)

 

Temperament.. jah... fik lige oplevet det i går... skulle passe en venindes pige på 9 måneder og hun synes bare at han var SÅ dejlig... han skulle rykkes i håret, ørene, nives, prikkes i øjnene (hvis det blev for meget kunne han bare gå) men han lagde sig op af hende og slikkede på hendes hånd og fandt sik i ALT... Blev så imponeret, for så snart jeg begynder at lege vildt med ham så holder vi fast med tænderne (altså for sjov) men ikke om tænderne en eneste gang var på talefod her... så skønt at se... :) siger den stolte mor til chien...

 

Leg med andre hunde.. meget forskelligt... svigerforældrene har to små hunde, en pavillion på str. med ham (1,5 kg) og en anden lille hund på 3 kg. De Pøler og kan næsten ikke undvære hinanden... så snart vi stiger ud af bilen, farer han op til døren og hyler helt vildt hvis vi lige skal snakke inden han kan komme ind til de andre hunde.... Hos mine forældre er der to field spaniels, det er noget helt andet ... den dominerende af dem har han uanede mængder respekt for og ligger sig ned så snart hun går forbi, men den anden VIL han gerne lege med, men tør alligevel ikke helt, så bliver lidt til 'her kommer jeg' og så stormer jeg om bag mor, under et bord osv... men går bedre for hver gang...

 

Overfor fremmede mennesker er han en rigtig lille vagt hund.. for dælen hvor kan han gø... Og stopper ikke før ALLE har hilst på ham... så er der ingenting :)

Men når vi går i gågaden og møder andre hunde gør han meget... han er jo den største hund i verdenen må vi ikke glemme... og skal helst lige hen og sige hej...

 

Børn er han vilde med... Familien under os har to børn på 6 og 8 år, som elsker at lege med ham... ser dog altid efter da han ikke bryder sig om at de løfter ham for meget, ikke at han bider, snærre eller noget - han vrider sig bare... og så kan de let tabe ham... så aftalen lyder på at man ikke må løfte ham, meen kan jo være svært når han er så lille...

 

Han ELSKER at kører bil... ikke noget bedre end det... for tænk hvis vi nu skal om og lege med en anden hund... :)

En 3 timers tur (familie besøg langt væk) tager han også super... lidt vand undervejs så går det så let som ingenting....

 

Kan skrive en hel bog om Knas (min chihuahua) han er så fantastisk... den måde han knytter sig til mennesker på (mig) er så trofast... Når jeg skal afsted sidder han bare i kurven i hjørnet helt sammen klemt og kigger op med de største hundeøjn... slet ikke til at tage hjemmefra med god samvittighed....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Elsker min lille Chihuahua. Han er bare den skønneste af alle (synes vi jo nok alle sammen om vores lille familie medlem).

 

Har engang læst at chihuahua ikke er vildt aktive, eller hvertfal ikke har brug for den helt store motion hver dag.. Min han vil ud så tit som muligt, så skal der leges, tumles, spilles bold og ellers bare farer rundt i græsset (egentligt utroligt han ikke er blevet spist af en fugl endnu :) ) Han er nem at kalde til sig, så på græsplænen er det uden snor, men han vil lige så gerne gå i snor, hopper rundt så snart han ser os komme med selen... :)

 

Temperament.. jah... fik lige oplevet det i går... skulle passe en venindes pige på 9 måneder og hun synes bare at han var SÅ dejlig... han skulle rykkes i håret, ørene, nives, prikkes i øjnene (hvis det blev for meget kunne han bare gå) men han lagde sig op af hende og slikkede på hendes hånd og fandt sik i ALT... Blev så imponeret, for så snart jeg begynder at lege vildt med ham så holder vi fast med tænderne (altså for sjov) men ikke om tænderne en eneste gang var på talefod her... så skønt at se... :) siger den stolte mor til chien...

 

Leg med andre hunde.. meget forskelligt... svigerforældrene har to små hunde, en pavillion på str. med ham (1,5 kg) og en anden lille hund på 3 kg. De Pøler og kan næsten ikke undvære hinanden... så snart vi stiger ud af bilen, farer han op til døren og hyler helt vildt hvis vi lige skal snakke inden han kan komme ind til de andre hunde.... Hos mine forældre er der to field spaniels, det er noget helt andet ... den dominerende af dem har han uanede mængder respekt for og ligger sig ned så snart hun går forbi, men den anden VIL han gerne lege med, men tør alligevel ikke helt, så bliver lidt til 'her kommer jeg' og så stormer jeg om bag mor, under et bord osv... men går bedre for hver gang...

 

Overfor fremmede mennesker er han en rigtig lille vagt hund.. for dælen hvor kan han gø... Og stopper ikke før ALLE har hilst på ham... så er der ingenting :)

Men når vi går i gågaden og møder andre hunde gør han meget... han er jo den største hund i verdenen må vi ikke glemme... og skal helst lige hen og sige hej...

 

Børn er han vilde med... Familien under os har to børn på 6 og 8 år, som elsker at lege med ham... ser dog altid efter da han ikke bryder sig om at de løfter ham for meget, ikke at han bider, snærre eller noget - han vrider sig bare... og så kan de let tabe ham... så aftalen lyder på at man ikke må løfte ham, meen kan jo være svært når han er så lille...

 

Han ELSKER at kører bil... ikke noget bedre end det... for tænk hvis vi nu skal om og lege med en anden hund... :)

En 3 timers tur (familie besøg langt væk) tager han også super... lidt vand undervejs så går det så let som ingenting....

 

Kan skrive en hel bog om Knas (min chihuahua) han er så fantastisk... den måde han knytter sig til mennesker på (mig) er så trofast... Når jeg skal afsted sidder han bare i kurven i hjørnet helt sammen klemt og kigger op med de største hundeøjn... slet ikke til at tage hjemmefra med god samvittighed....

Tak for dit lange svar :5up:

 

Han lyder skøn, ham din lille Knas. :lun:

 

Vil dog lige sige - selvom det ikke var det tråden handlede om - at det ikke er smart at lade et barn behandle en hund sådan: "han skulle rykkes i håret, ørene, nives, prikkes i øjnene" , heller ikke selvom han bare har mulighed for at gå. Der mener jeg at det er hundeejerens (eller forældren til barnets) ansvar at stoppe barnet! En hund er jo altså ikke legetøj.. tror godt at en sådan behandling fra flere børn, kan fører til et anstrengt forhold til børn fra hundens side.. og det ville jo være ærgeligt, når han er glad for dem nu. ;-)

 

Ja det er bare min mening :-) - der er ihvertfald ingen børn der nogensinde skal gøre den slags ved mine hunde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Elsker min lille Chihuahua. Han er bare den skønneste af alle (synes vi jo nok alle sammen om vores lille familie medlem).

 

Har engang læst at chihuahua ikke er vildt aktive, eller hvertfal ikke har brug for den helt store motion hver dag.. Min han vil ud så tit som muligt, så skal der leges, tumles, spilles bold og ellers bare farer rundt i græsset (egentligt utroligt han ikke er blevet spist af en fugl endnu :) ) Han er nem at kalde til sig, så på græsplænen er det uden snor, men han vil lige så gerne gå i snor, hopper rundt så snart han ser os komme med selen... :)

 

Temperament.. jah... fik lige oplevet det i går... skulle passe en venindes pige på 9 måneder og hun synes bare at han var SÅ dejlig... han skulle rykkes i håret, ørene, nives, prikkes i øjnene (hvis det blev for meget kunne han bare gå) men han lagde sig op af hende og slikkede på hendes hånd og fandt sik i ALT... Blev så imponeret, for så snart jeg begynder at lege vildt med ham så holder vi fast med tænderne (altså for sjov) men ikke om tænderne en eneste gang var på talefod her... så skønt at se... :) siger den stolte mor til chien...

 

Leg med andre hunde.. meget forskelligt... svigerforældrene har to små hunde, en pavillion på str. med ham (1,5 kg) og en anden lille hund på 3 kg. De Pøler og kan næsten ikke undvære hinanden... så snart vi stiger ud af bilen, farer han op til døren og hyler helt vildt hvis vi lige skal snakke inden han kan komme ind til de andre hunde.... Hos mine forældre er der to field spaniels, det er noget helt andet ... den dominerende af dem har han uanede mængder respekt for og ligger sig ned så snart hun går forbi, men den anden VIL han gerne lege med, men tør alligevel ikke helt, så bliver lidt til 'her kommer jeg' og så stormer jeg om bag mor, under et bord osv... men går bedre for hver gang...

 

Overfor fremmede mennesker er han en rigtig lille vagt hund.. for dælen hvor kan han gø... Og stopper ikke før ALLE har hilst på ham... så er der ingenting :)

Men når vi går i gågaden og møder andre hunde gør han meget... han er jo den største hund i verdenen må vi ikke glemme... og skal helst lige hen og sige hej...

 

Børn er han vilde med... Familien under os har to børn på 6 og 8 år, som elsker at lege med ham... ser dog altid efter da han ikke bryder sig om at de løfter ham for meget, ikke at han bider, snærre eller noget - han vrider sig bare... og så kan de let tabe ham... så aftalen lyder på at man ikke må løfte ham, meen kan jo være svært når han er så lille...

 

Han ELSKER at kører bil... ikke noget bedre end det... for tænk hvis vi nu skal om og lege med en anden hund... :)

En 3 timers tur (familie besøg langt væk) tager han også super... lidt vand undervejs så går det så let som ingenting....

 

Kan skrive en hel bog om Knas (min chihuahua) han er så fantastisk... den måde han knytter sig til mennesker på (mig) er så trofast... Når jeg skal afsted sidder han bare i kurven i hjørnet helt sammen klemt og kigger op med de største hundeøjn... slet ikke til at tage hjemmefra med god samvittighed....

 

Han lyder sød og glad og hvalpet, hvor gammel er han?

Min Toffi kan ikke li´ børn, selvom hun er født hos en familie med 3 børn. Tingene kan godt vende, når hundene bliver voksne.

Jeg ville nok holde godt øje med hans sprog, når han er sammen med små børn, hvis han dæmper skal du nok hjælpe ham med at sige stop til børnene. Dæmpende signaler kan f.eks. være ørerne tilbage eller ørerne klappet sammen ovenpå issen, slikker sig om munden, flader ud, kryber, dukker sig.

 

Ja, man kan næsten ikke lade være med at elske en chi, de er utroligt hengivne overfor deres ejere og dem de kan li meget.

 

Jeg havde engang et møde med en tidligere debattør fra et andet forum, en ung pige med en chi. Hun havde taget sin mor med, og Moren sagde: "Vi er blevet sådan en lykkelig familie efter at min datters chi er kommet til, han giver så meget glæde og kærlighed".

Det er jo nok typisk for de fleste hunde, men jeg vil vove at påstå: Især for chi´er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

sætningen:

"han skulle rykkes i håret, ørene, nives, prikkes i øjnene" skal tages med et gram salt eller to... men mere ment som måden en baby på 9 måneder er lidt over det hele på... Selvfølgelig sagde vi stop når hun blev for voldsom :) ... Og er helt enig med dig i at man skal passe på med at det ikke bliver for meget... for de kan nemt vende sig til det helt modsatte....

 

Han er kun et år, så MEGET hvalpet endnu... både af udseende og være måde, og bestemt også aktivitets niveau....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst chihuahua gizmo

hej min chihuahua er fra den 6 feb han er en dejlig hund men han har et mega stort ego han kan ikke tåle synet at andre hunde unden at han skal prøve at sætte den på plads, han fare lige i flæsket på dem og det er lige meget hvor stor den er. ved ikke hvad jeg skal gøre da jeg selvføglige er bange for at der er en som gør min lille chihuahua noget :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...