Hop til indhold

DKK Skue i Årslev/Odense, d. 5-6. Feb.


Recommended Posts

Ja hvem kommer???

 

Jeg skal udstille Gizmo om søndagen - han bliver den eneste Vizsla, igen :lol:

 

Tager måske forbi og kigger om lørdagen, da jeg alligevel tager derover og overnatter fra lørdag til søndag... Ellers så kunne man evt. mødes med nogen herindefra, som bor i nærheden af/ved Odense ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid: Årh for dælen, er sgu lidt småforvirret i øjeblikket... :genert: Skal nemlig også til Fredericia d. 13., og det er nemlig en to dages...

 

Nå, men... Hvem kommer så søndag d. 6??? :mrgreen:

 

Vi skal også til Fredericia og er ikke mindre forvirrede og det bliver ikke bedre med årene har jeg bemærket. Jeg skal kryds-tjekke alt, hver gang jeg melder Bassen til udstilling :mrgreen:

 

Og ja, vi kommer også...med skuets eneste tilmeldte Berner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal også til Fredericia og er ikke mindre forvirrede og det bliver ikke bedre med årene har jeg bemærket. Jeg skal kryds-tjekke alt, hver gang jeg melder Bassen til udstilling :mrgreen:

 

Og ja, vi kommer også...med skuets eneste tilmeldte Berner :-D

 

Så må vi da hellere få hilst irl :blink: det burde jo være nemt, at kunne kende hinanden i mængden ud fra vores hunde så :lol:

 

Hvad dag skal i udstille i Fredericia???

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må vi da hellere få hilst irl :blink: det burde jo være nemt, at kunne kende hinanden i mængden ud fra vores hunde så :lol:

 

Hvad dag skal i udstille i Fredericia???

 

Ja hellere må vi da få hilst, når nu vi er i Årslev af alle steder på samme tid :-D

 

Vi skal udstille d. 12. i Fredericia og det er lørdag. I er på om søndagen, ikke ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hellere må vi da få hilst, når nu vi er i Årslev af alle steder på samme tid :-D

 

Vi skal udstille d. 12. i Fredericia og det er lørdag. I er på om søndagen, ikke ?

 

Jo søndag igen... Men overnatter også den weekend. Er ikke så god mere til det der med, at køre frem og tilbage samme dag, samtidigt med at skulle tidligt op og sådan, og min ryg kan heller ikke klare det...

 

Så regner med at komme forbi lørdag og kigge...

 

Skal man egentlig betale entre om lørdagen når man er tilmeldt søndag???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo søndag igen... Men overnatter også den weekend. Er ikke så god mere til det der med, at køre frem og tilbage samme dag, samtidigt med at skulle tidligt op og sådan, og min ryg kan heller ikke klare det...

 

Så regner med at komme forbi lørdag og kigge...

 

Skal man egentlig betale entre om lørdagen når man er tilmeldt søndag???

 

Jeg vil ikke lægge hovedet på bloggen, men jeg kan ikke forestille mig andet end, at du skal slippe både for dig selv og Gizmo-dyret, hvis I dukker op om lørdagen også....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke lægge hovedet på bloggen, men jeg kan ikke forestille mig andet end, at du skal slippe både for dig selv og Gizmo-dyret, hvis I dukker op om lørdagen også....

 

Du viser bare dit nummer ved indgangen. Har endnu ikke mødt en ved indgangene der har styr på, hvilke racer der er på hvilken dag - eller hvilken dag ens nummer reelt er til.

 

Har også formået at komme ind på numre, der ikke hører til den udstilling jeg skal ind på.

 

Må hellere forklare, at jeg som sådan kan komme gratis ind på alle udstillinger både via DKK ringpersonalekort og pressekort, samtidig med jeg er meldt til virkelig mange udstillinger - er bare sådan et rodehoved, at jeg sjældent finder de ting jeg skal bruge når det er tid for at bruge dem (har eksempelvis ikke set noget til hverken kørekort eller sygesikringsbevis det seneste års tid), og så må man jo finde på andre løsninger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske skal Martin og jeg over og kigge på Aric (broholmer) :mrgreen: Så skal jeg også kigge efter den eneste vizla kan jeg regne ud, og hvis så alle andre også finder vizlaen, så behøved jeg ikke at lede efter jer :mrgreen:

 

Hvad kl skal Gizmo på?

 

Han er anden hund i sin ring, så det kommer jo til at være omkring lidt over 10. Han skal være i ring 2

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet

Hej

Jeg kommer med min Whippet og vi skal i ringen som anden race efter en Irsk ulvehund :-D.

Der er en Whippet mere meldt til så det er jo altid spændende at finde ud af hvem det er...sidste år var det en helsøster til ham jeg har :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Glemte flødebollerne :genert: Men gør det godt igen til udstillingen i Fredericia - alle HF´ere der kommer forbi får en :blink:

 

Nå men må jo hellere fortælle hvordan det gik i dag :blink: RIGTIG godt :mrgreen:

 

Monsteret fik SL og lyserødt bånd :5up: :mrgreen: Så nu har tre dommere uafhængigt af hinanden bedømt ham til SL :5up:

 

Kritikken lyder således:

 

"8 mdr., meget glad og social, velskåret hoved, god skalle, tilstrækkeligt næseparti, kunne ønske lidt stærkere underkæbe, velansatte ører, meget gode kropsproportioner, meget gode benstammer, tilstrækkelig brystkasse, tilstrækkeligt vinklet fremme, gode vinkler bag, velansat og båren hale, meget god pelsstruktur, bevæger sig godt fra siden, men lidt ustabil fremme og bag og trækker op i lændepartiet"

 

:-D

 

Vi gik videre til Store Ring, men gik ikke videre. Men han gjorde det bare så godt :-D

 

Og så blev han både forelsket i Katla og bedsteven med Simba - og fik også hilst på en masse andre hunde.

 

Og så blev BIS 3 i hvalpeklassen en Golden Retriever af Amerikanske linier - nøj hvor var hun bare skøn... og meget anderledes end de "alm." Goldens, og så havde hun den rigtige Golden farve (i mine øjne i hvert fald - nemlig gylden og ikke hvid ;-))

 

Men rigtig hyggelig dag, og hyggeligt at snakke med jer, Zaz-zaz og Drentsche ;-) Vi ses i Fredericia :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...