Hop til indhold

Kattemennesker, som faldt for en hund


Gæst lenschow
 Share

Recommended Posts

Gæst lenschow

Jeg hedder Helle og bor i Viborg sammen med tre skøre katte.

 

Jeg har altid troet, at hunde var sådan nogle underkuede, underdanige, undskyld-jeg-er-her- tingester og derfor aldrig vist dem større interesse. Det har en herlig blandingshund ved navn Nikki nu vendt totalt op og ned på :D

 

Jeg er begyndt på en uddannelse til dyreadfærdterapeut og i den forbindelse skulle jeg bruge en lånehund. Det blev Nikki, hvis ejer reagerede på en seddel jeg hængte op. Og sikke en overraskelse!

 

Jeg har lært så meget af den hund om hundenes sande væsen. Og alle mine fordomme er gjort så meget til skamme, at jeg nu er logget ind på et HUNDEFORUM for at lære mere... måske endda for at samle viden til selv at få hund!!! Kattene er selvføgelig dybt dybt forargede, men det må de leve med :lol:

 

Glæder mig til at lære mere. Jeg må sige, at jeg skylder Nikki stor tak for at få mine øjne op for hundenes værdifulde væsen. I en alder af 29 år er det vist på tide :lol:

 

Nikki er forresten en blanding mellem japansk spids og Islandsk Fårehund. Han ligner en Schierperke(staves vist ikke sådan :-)) og er lige fyldt 4 år.

mvh Helle

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...