Gæst Advantage Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Lige et hurtigt spørgsmål. Må man sætte sin ejendom til salg herinde et sted og evt. hvor henne ? Jeg har kigget lidt runt på siden og kan ikke umiddelbart finde et køb og salg forum, hvis det ikke drejer sig om hunde. (ejendommen har ret relevans til dette forum, da det er en hundeejendom/hundepension) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 http://www.hunde-forum.dk/hundeannoncer/ Under "diverse" vil jeg tro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 http://www.hunde-forum.dk/hundeannoncer/ Under "diverse" vil jeg tro He he ja det hjælper åbenbart at kigge ordentlig efter :stupid: Tak for linket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 He he ja det hjælper åbenbart at kigge ordentlig efter :stupid: Tak for linket Hehe jeg skulle også kigge godt efter. For annoncemarkedet er oppe i højre hjørne, ovenover "log ud" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jeg havde egentlig set det, men syntes kun det var hundeannoncer. Og jeg kan da også se når jeg kigger nærmere nu, at man kun kan oprette annoncer på hunde/hvalpe eller hundeudstyr og tilbehør. Syntes ikke rigtig en landejendom passer ind under der, men det er nok det bedste bud :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jeg havde egentlig set det, men syntes kun det var hundeannoncer. Og jeg kan da også se når jeg kigger nærmere nu, at man kun kan oprette annoncer på hunde/hvalpe eller hundeudstyr og tilbehør. Syntes ikke rigtig en landejendom passer ind under der, men det er nok det bedste bud :hmm: Mnej... det har du da egentlig ret i, men når det nu er en "hundeejendom" så må det vel nærmest være tilbehør til hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 he he ja det kunne man da godt forsvare :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts