Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556331 Hejsa. Nogle der kender en autoriseret forhandler, der sælger hundegittre til Ford Escort Stationcar og som eventuelt kan hjælpe med at montere det? Vi overvejer også et universal gitter, men fra tidligere erfaring, så vipper hundene bare sådan et ned. Findes der nogle gode universal gittre? Links og erfaringer modtages meget gerne. :hjerte: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556336 Vi har købt det her til vores volvo stationcar Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Det var super nemt at montere og kan justeres ret meget både i højden og bredden. Det virker også stabilt, men nu er skipper sjældent alene i bilen og rolig under kørsel så jeg skal ikke kunne sige om det kan klare en hund der vil om på bagsædet Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556338 Har Aldi ikke et på tilbud i denne uge! Ved ikke om det er egnet, men det er billigt:genert: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556344 Vi har købt det her til vores volvo stationcar Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Det var super nemt at montere og kan justeres ret meget både i højden og bredden. Det virker også stabilt, men nu er skipper sjældent alene i bilen og rolig under kørsel så jeg skal ikke kunne sige om det kan klare en hund der vil om på bagsædet Det ser nu ikke helt tosset ud det der. Kan du huske hvad gitteret hedder? Der står ikke noget navn på det på deres webside. Kunne jo være hvis man kunne finde navnet, at vi så kunne finde en forhandler, i nærheden af hvor vi bor. :hmm: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556348 man kan få nogle som skrues fast på nakkestøtterne på bagsædet, og derved slipper man for de ben der går ned til gulvet, som hundene kan få sparket løse. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556350 Har Aldi ikke et på tilbud i denne uge! Ved ikke om det er egnet, men det er billigt:genert: Vi kører personlig boycut af Aldi. For nogle år tilbage, løb vores dengang meget unge hunde på sightseeing en hel dag. Det var en rædselsfuld oplevelse, der gik med at sidde ved telefonen og kører rundt på egnen hele dagen. Vi ringede alle steder hen. Vi printede også billeder ud og satte dem op alle steder. Aldi var imidlertid den eneste forretning, der ikke tillader opslag med savnede dyr. :damn: Vi fandt heldigvis vores hunde senere på dagen og har ikke haft sådan en oplevelse siden, men Aldi er blacklistet!. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556351 Det ser nu ikke helt tosset ud det der. Kan du huske hvad gitteret hedder? Der står ikke noget navn på det på deres webside. Kunne jo være hvis man kunne finde navnet, at vi så kunne finde en forhandler, i nærheden af hvor vi bor. :hmm: Ja vi er ikke så hurtige herhjemme så kassen ligger stadig på stuegulvet Det hedder walky guard (universal) Og det er netop sådan et som pinpoynter beskriver uden ben på bunden af bilen :5up: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556354 man kan få nogle som skrues fast på nakkestøtterne på bagsædet, og derved slipper man for de ben der går ned til gulvet, som hundene kan få sparket løse. Ja sådan et ville være fint, tror jeg. Kunne godt være sådan et, som det Skipper viste i linket. Men hvor mon de forhandler dem, ud over på nettet? Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556356 Ja vi er ikke så hurtige herhjemme så kassen ligger stadig på stuegulvet Det hedder walky guard (universal) Og det er netop sådan et som pinpoynter beskriver uden ben på bunden af bilen :5up: Super!, går lige i gang med det wuns med at søge efter det. Tusind tak for hjælpen! :5up: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556358 Ja sådan et ville være fint, tror jeg. Kunne godt være sådan et, som det Skipper viste i linket. Men hvor mon de forhandler dem, ud over på nettet? hvorfor vil du ikke købe over nettet? Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556360 Øv hvor nederen, der popper slet ikke noget op, når vi søger på Walky Guard eller hundegitter + Walky guard. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556365 hvorfor vil du ikke købe over nettet? Det er jeg personlig modstander af, jeg er lidt gammeldags hvad det angår. Jeg vil have det i hånden og måle og se om det passer. Og jeg vil selv hente det. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556375 Det er jeg personlig modstander af, jeg er lidt gammeldags hvad det angår. Jeg vil have det i hånden og måle og se om det passer. Og jeg vil selv hente det. ja ok -men så kan det måske blive lidt svært. Hvad med Harald Nyborg og lignende steder? Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556383 ja ok -men så kan det måske blive lidt svært. Hvad med Harald Nyborg og lignende steder? Mmm det var også et bud, checkede dem lige, - de har vist kun dem, der står med ben på gulvet. Garantrisse noget halvvejs plastik skidt. :hmm: De ligner også nogle, hvor en hel hund kan kravle imellem stængerne. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556393 Checkede også den Blå avis og Gul og gratis tidligere i dag, men sheesh alle folk kører åbenbart Peugeot eller Mondeo! Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556413 Ja vi er ikke så hurtige herhjemme så kassen ligger stadig på stuegulvet Det hedder walky guard (universal) Og det er netop sådan et som pinpoynter beskriver uden ben på bunden af bilen :5up: Okay min mand så lige det, du havde vist via linket, han har vist nedlagt veto, så nu skal vi væære modeeerne og handle på nettet, eeewww!! Men tak for linket, det ser ud til at være det bedste bud på et rimelig fornuftigt universal gitter, ud af dem jeg har kigget på indtil nu. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556415 Mmm det var også et bud, checkede dem lige, - de har vist kun dem, der står med ben på gulvet. Garantrisse noget halvvejs plastik skidt. :hmm: De ligner også nogle, hvor en hel hund kan kravle imellem stængerne. både t hansen og biltema har hundegitre men også kun dem med ben. Vi søgte en del på emnet da vi ledte efter gitter og jeg mindes ikke vi fandt et eneste godt et i en rigtig butik Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556424 både t hansen og biltema har hundegitre men også kun dem med ben. Vi søgte en del på emnet da vi ledte efter gitter og jeg mindes ikke vi fandt et eneste godt et i en rigtig butik Jeps, så jeg må bøje mig for fremskridtet , ved godt nok ikke rigtig, om jeg overlever at handle på internettet, troede godt nok aldrig det skulle ske. :syg: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556427 Jeps, så jeg må bøje mig for fremskridtet , ved godt nok ikke rigtig, om jeg overlever at handle på internettet, troede godt nok aldrig det skulle ske. :syg: hehe det gik nu meget smertefrit der hvor jeg linkede til. Post danmark kom med pakken efter 3 dage og der var 2 forskellige slags hundesnacks med :blink: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556441 både t hansen og biltema har hundegitre men også kun dem med ben. Vi søgte en del på emnet da vi ledte efter gitter og jeg mindes ikke vi fandt et eneste godt et i en rigtig butik Jeg købte et i T Hansen. Der gik ca. 10 minutter, så havde Livsen fået møvet sig forbi og var omme på bagsædet :damn: Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556452 Jeg købte et i T Hansen. Der gik ca. 10 minutter, så havde Livsen fået møvet sig forbi og var omme på bagsædet :damn: Ja mine forældre havde også sådan et til deres hund det holdt heller ikke mange minutter Rapporter
Besvaret Januar 30, 201115 år comment_556684 Jeg har pillet benene af vores, og bundet den fast (med meget stramme hundehalsbånd) til alle tre nakkestøtter på bagsædet. Den holder til rottweilere og store schæfere + en voldsom boxer (alle Martins klienter), og sidder meget godt fast! Det er meget rarere ikke at have de skide ben, hundene blev ved at vippe den løs, fordi bagsædet skråner, så der var luft mellem benene og bagsiden af sædet. Rapporter
Besvaret Februar 3, 201115 år comment_559975 Walky guard Universal er hermed bestilt. :klap: Jeg glæder mig allerede, det er så hyggeligt at have hele bilen fyldt. Lige nu imens lab. hvalpen stadig er lille, så synes alle hundene åbenbart godt, at de kan sidde alle sammen på bagsædet. Det går lige an i et par dage, der er heldigvis sikkerhedsseler til alle mand. Nu synes jeg næsten godt, at der lige kunne blive plads til en enkelt mere. Men tak for tippet, jeg glæder mig til at se om skidtet er kvalivare. Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.