Gæst fenris10 Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Hvor mange kommer til Fredericia d. 12/2 med Jeres dejlige GD og i hvilke farver stiller I op. Jeg kan se at der er over 70 hunde tilmeldt og er klar over, at nogle kommer fra udlandet. Jeg stiller op med Fenris(9mdr.) og er meget spændt på hvordan vi klarer at løbe rundt mellem alle de hunde. Han er i øjeblikket kun interesseret i at lege/snuse, med andre hunde og mener bestemt ikke at der er noget så vigtigt i verden, som lige netop det.:stupid: Bare det ikke bliver alt for pinligt:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fergo Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Vi kommer også Normalt har vi 2-3 stk med, men denne gang kun een: Harley... en fjollet 2-årig Vi ses ved ringsiden håber jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts