Hop til indhold

Skal snart ud og se min nye hund....endelig!


Gæst Stitch
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så fik vi besøgt vores bulldog - han er sååååå sød.

 

Han var meget glad, kælen og med en masse krudt i bagdelen - på et tidspunkt sad han endda på skødet (godt klaret når jeg er en bette pige og han vejer 23 kg :lol:).

 

Vi har fået hans papirer allerede og henter ham om en 3 ugers tid, puha sikke en ventetid.

 

:banan:

 

Uploader et billede snarest muligt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi besøgt vores bulldog - han er sååååå sød.

 

Han var meget glad, kælen og med en masse krudt i bagdelen - på et tidspunkt sad han endda på skødet (godt klaret når jeg er en bette pige og han vejer 23 kg :lol:).

 

Vi har fået hans papirer allerede og henter ham om en 3 ugers tid, puha sikke en ventetid.

 

:banan:

 

Uploader et billede snarest muligt!!

 

Tillykke tillykke tillykke :banan:

glæder mig til at se billeder af ham, og ja en bulldog er skam en skødehund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh:lun:

Meget af tiden sad han forsigtigt og hapsede i mine fingre - han var simpelthen bare så sød og glad - kan slet ikke mærke på ham at han er omplaceret.

 

Mens han gnavede i et kødben var jeg flere gange henne for at klappe på ham for at se hvordan han reagerede - han var fuldstændig ligeglad - så som udgangspunkt er det jo supergodt.

 

Det var virkelig svært at smutte fra ham - men jeg ved at jeg snart henter ham med hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget af tiden sad han forsigtigt og hapsede i mine fingre - han var simpelthen bare så sød og glad - kan slet ikke mærke på ham at han er omplaceret.

 

Mens han gnavede i et kødben var jeg flere gange henne for at klappe på ham for at se hvordan han reagerede - han var fuldstændig ligeglad - så som udgangspunkt er det jo supergodt.

 

Det var virkelig svært at smutte fra ham - men jeg ved at jeg snart henter ham med hjem.

 

Han ser super sød ud. Og den der hapsen i fingrene er bare så bulldog agtig. Det gør begge mine også..:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser super sød ud. Og den der hapsen i fingrene er bare så bulldog agtig. Det gør begge mine også..:lun:

Min kæreste bryder sig ikke om det, han har stadig en lille angst for hunde - altså at blive bidt af dem. Har prøvet at forklare ham at det er fordi det stadig er en stor hvalp - og at han jo ikke bider hårdt, men at ellers må han hyle som en hundehvalp for at sige fra :lol:

 

Går det stadig godt med forholdet mellem dine? Min mor smeltede helt over babybillederne af Zolo :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han skøn..:lun:

Taaaak, han er virkelig en skøn hund. Nu er der ikke længe til han skal hentes hjem til Djævleøen, har allerede fikset hans sovepladser, foderet er bestilt og de fleste ting er indkøbt.

 

Mangler bare at udfylde forsikringspapirer - fatter bare ikke hvad det er der er vaccineret for i hundepasset, udover rabies :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste bryder sig ikke om det, han har stadig en lille angst for hunde - altså at blive bidt af dem. Har prøvet at forklare ham at det er fordi det stadig er en stor hvalp - og at han jo ikke bider hårdt, men at ellers må han hyle som en hundehvalp for at sige fra :lol:

 

Går det stadig godt med forholdet mellem dine? Min mor smeltede helt over babybillederne af Zolo :lun:

 

Det går fint med dem, men Nelson er liiiidt træt af Zolo ind i mellem. Så løber han væk fra ham og gemmer sig under spisebordet :lol:

 

Hvornår henter I ham? Nu må det da snart være.... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går fint med dem, men Nelson er liiiidt træt af Zolo ind i mellem. Så løber han væk fra ham og gemmer sig under spisebordet :lol:

 

Hvornår henter I ham? Nu må det da snart være.... :genert:

Det er den 5/3 - altså næste lørdag - vi skal hente bamsen :lun: Glæder os helt tosset - og har snart vores gæsteværelse proppet helt med ting til ham.

 

It won't :slem:

 

Og da slet ikke med sådan en dejlig stor rynket bamse .. han skal da bar' ind under dynen og varme mor og far og snorke lidt :lun::lun:

Hahaha, det siger ALLE bare. Det er også bare helt vildt hyggeligt, men er bare så bange for at kæresten udvikler allergi. Det gjorde min far nemlig da mine forældres hund sov i deres seng.

 

Selvom det er såååå hyggeligt at putte med sådan en basse. Min kæreste er overbevist om at han ikke ville lægge mærke til om han puttede med bulldoggen eller mig fordi vi vist snorker og prutter lige meget :genert::evil:

 

Præcis! :lol:

Sover begge jeres i sengen?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Stitch

Så fik vi hentet vores engelske bulldog.

 

Vi hentede ham lørdag morgen i Jylland - og køreturen til Fyn tog han med ophøjet ro. Stressede en smule dengang vi kom hjem til mine forældre, dvs. han havde hurtig vejrtrækning og snuste rundt. Men han fik en lur på gulvtæppet i stuen sammen med min mor - og derefter tog han tingene med ro.

 

Han var en smule ked af det om aftenen og ud på natten måtte jeg trøste ham, men lidt klap og ros - så er han faktisk tilfreds :lun:

 

Køreturerne har gået over al forventning, han putter sig bare og sover som en sten. Gåturene er nemme - han hverken trækker i snoren eller laver ballade. Faktisk går han helst tæt op af mig og så er det jo nemt at gå med ham.

 

Man kan ikke mærke på ham overhovedet at han er omplaceringshund - han er supersød og synes det er ganske spændende at udforske sit nye hjem. Han har fået et tons nye indtryk i løbet af det sidste halvandet døgn - men han klarer det altsammen utrolig flot. Er simpelthen så stolt af den lille snuskebasse :lun:

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi hentet vores engelske bulldog.

 

Vi hentede ham lørdag morgen i Jylland - og køreturen til Fyn tog han med ophøjet ro. Stressede en smule dengang vi kom hjem til mine forældre, dvs. han havde hurtig vejrtrækning og snuste rundt. Men han fik en lur på gulvtæppet i stuen sammen med min mor - og derefter tog han tingene med ro.

 

Han var en smule ked af det om aftenen og ud på natten måtte jeg trøste ham, men lidt klap og ros - så er han faktisk tilfreds :lun:

 

Køreturerne har gået over al forventning, han putter sig bare og sover som en sten. Gåturene er nemme - han hverken trækker i snoren eller laver ballade. Faktisk går han helst tæt op af mig og så er det jo nemt at gå med ham.

 

Man kan ikke mærke på ham overhovedet at han er omplaceringshund - han er supersød og synes det er ganske spændende at udforske sit nye hjem. Han har fået et tons nye indtryk i løbet af det sidste halvandet døgn - men han klarer det altsammen utrolig flot. Er simpelthen så stolt af den lille snuskebasse :lun:

Sikke dejligt at høre om ham og at han tager det hele så fint. Han ser skøn ud. Igen tillykke med ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Sikke dejligt at høre om ham og at han tager det hele så fint. Han ser skøn ud. Igen tillykke med ham :lun:

Tusind, tusind tak.

 

Han er simpelthen så sød, glæder mig til at se hvad han siger til de andre naboers bulldogs. Er så priviligeret at der både bor franske og engelske herude hvor vi bor.

 

I morges nåede han at hidse de engelske op da han øffede forbi deres hoveddør, så stod de ellers og sagde røv på hver deres side af døren :genert:

 

Nu skal jeg bare have lært ham at han ikke må bide når vi leger - det er lidt svært for han bliver frygtelig glad og det tager helt overhånd for ham. Han bider ikke hårdt, men hapser bare og indimellem kommer han til at tage ved.

 

Det er så nok også den eneste uvane han har.

 

Nåja, han er vist lidt glad for at gø ude på altanen - det giver jo rumklang derude og så lyder han som en farlig én - og så er det jo urimeligt at jeg hysser på ham og lukker ham ind igen :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Aww han er nuser :klap: Sikke en sjov aftegning! Glæder mig til at se flere billeder!:-D

Det er sjovt, der er flere (inkl. os selv) der synes det er en sjov aftegning - han burde hedder noget med Y - men hvad pokker skulle det lige være?!

 

Tillykke med ham. Han ser sød ud. Jeg glæder mig til at se bunkevis af billeder :lun:

Taaaak - har lige fået den vilde velkomst af ham - endte med han gik så meget amok at jeg måtte rejse mig og ignorere ham. Tosse. Og så har han sneget sig op og grave i min seng :genert: Min kæreste har været hjemme hos ham i dag - og han er ellers streng mht. sengen.

 

Tillykke:banan::banan:

 

Flere billeder taaaaak :-)

There you go!!

 

Han har fulgt med herinde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sjovt, der er flere (inkl. os selv) der synes det er en sjov aftegning - han burde hedder noget med Y - men hvad pokker skulle det lige være?!

 

 

Taaaak - har lige fået den vilde velkomst af ham - endte med han gik så meget amok at jeg måtte rejse mig og ignorere ham. Tosse. Og så har han sneget sig op og grave i min seng :genert: Min kæreste har været hjemme hos ham i dag - og han er ellers streng mht. sengen.

 

 

There you go!!

 

Han har fulgt med herinde ;-)

 

Nåååh så dejlig altså. Kom endelig med endnu flere billeder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...