Gæst Whippets Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Hvad er det nu det hedder.. ? Noget med s.... um ? jeg kan slet ikke komme i tanke om det.. Nogen der kan hjælpe ? Hvad har i af erfaring med det ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Serene um? Har ingen erfaring, min hund er vist det modsatte af stresset:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Serene Um hedder det vist. Jeg forsøgte mig med det til Bondo, desværre med meget begrænset held ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Serene Um i dråbeform er rigtigt godt... bruger det jævnligt til flipsedyret :5up: han plejer at få enten godbidder til den humørsyge eller SereneUm dråber næsten dagligt og det har en rigtig god effekt på ham, han er nemmere at få kontakt til i stressede situationer og ryger ikke helt op under loftet når "ærkefjenden" kommer forbi vinduet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts