Hop til indhold

Euro Dog Show?


Recommended Posts

Yeps, kender I det?

 

Sidder med en veninde og snakker WDS. Kan jo desværre ikke komme med i år.

Så kiggede vi lidt rundt, for at snakke WDS til næste år, og på samme side stod der noget om Euro Dog Show..

Det har ingen af os hørt om før? Er det reelt?..

 

Ifølge siden er det i september i Holland i år, og det er jo dejlig tæt på, så det virker i den grad tillokkende..

 

Men er det "rigtigt"? Synes det er underligt at ingen af os har hørt om det før?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er "rigtigt"..Grunden til at I ikke har set er måske I ikke er udstillingshajer?? :mrgreen:

 

Hahah! Måske!..

Det var først i løbet af 2010 jeg opdagede den verden.. Og synes det er rigtig fedt.. Eeelsker at være med p udstillinger, og glæder mig til sæsonen starter igen :)

 

Jeg tror vi tager derned os tøser - min veninde overvejer lidt at stille med sin han..

 

Jeg skulle have været med til WDS men det ligger mere eller mindre på min termin, så det bliver desværre ikke til noget i år :P

 

Men det er jo i Holland, EDS, så det er jo ikke en specielt lang køretur, den tror jeg snildt vi kan med en lille en.. Tror helt klart jeg skal ligge (eller lægge Petrine?) nogle af mine feriepenge til side :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lægge :slem:

 

Og ja, de vinderudstillinger er sjove - men dyre.

 

Verden er stor - og lille - når man først har opdaget det sjove ved udstillinger. Der er altid lid mere at hente et eller andet sted i verden. Flere gode oplevelser at jagte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahah! Måske!..

Det var først i løbet af 2010 jeg opdagede den verden.. Og synes det er rigtig fedt.. Eeelsker at være med p udstillinger, og glæder mig til sæsonen starter igen :)

 

Jeg tror vi tager derned os tøser - min veninde overvejer lidt at stille med sin han..

 

Jeg skulle have været med til WDS men det ligger mere eller mindre på min termin, så det bliver desværre ikke til noget i år :P

 

Men det er jo i Holland, EDS, så det er jo ikke en specielt lang køretur, den tror jeg snildt vi kan med en lille en.. Tror helt klart jeg skal ligge (eller lægge Petrine?) nogle af mine feriepenge til side :)

Lægge..du er aktiv..ligger bruges når man er passiv..Hvis du ikke kan høre forskel så brug ordet sætte i stedet for (jeg vil sætte penge til side) hvis du kan bruge sætte, er det også lægge du skal bruge..Giver det mening??

 

Der er hospitaler i Frankrig..Og ellers kommer jeg. Jeg kan sagtens lige klare en fødsel mellem hundene skal i ringen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeps, kender I det?

 

Sidder med en veninde og snakker WDS. Kan jo desværre ikke komme med i år.

Så kiggede vi lidt rundt, for at snakke WDS til næste år, og på samme side stod der noget om Euro Dog Show..

Det har ingen af os hørt om før? Er det reelt?..

 

Ifølge siden er det i september i Holland i år, og det er jo dejlig tæt på, så det virker i den grad tillokkende..

 

Men er det "rigtigt"? Synes det er underligt at ingen af os har hørt om det før?

 

Jo jo den er god nok :-D

Vi er i fuld gang med at planlægge turen, vi er heller ikke garvede i udstillingsverdenen, fik vores debut for 2½ år siden.

Vi startede i Spidshundeklubben med en hund, blev så vild med det at vi begyndte at tage til de store Dkk udstillinger.

I år skal vi for første gang uden for Danmark og er helt vildt spændte.

Vi planlæggger at tage til Tyskland og så Holland.

Vi har fundet en campingplads vi skal bo på, og så var der jo lige det med sproget hmmm vi troede vi skulle have vores campingvogn med meeeen vi kom til at reservere en hytte :mrgreen: Jeg tror i skal til at finde ud af hvor og hvordan i vil bo så i kan reservere noget, der vist allerede rift om pladserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm ja, kan godt være vi skal overveje at bestille noget plads på en campingplads...

 

Må vi liiige snakke om.. Ihh hvor hyggeligt...

 

Kennel-Lowchen,

hahaha! Altså, hvis jeg holder terminen er den lille jo hele 3 dage gammel. Så kan jeg snildt tage til WDS :P tror bare ikke liiige jeg har mod på at tage den tur med en helt nyfødt.. Måske jeg lige skal bruge en dag eller to på at lære at amme, eller holde barnet osv :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...