Hop til indhold

Bold fra tissemand!?


Manse
 Share

Recommended Posts

Jeg går og er blevet lidt urolig for Manse!!!

 

Første gang jeg opdagede det var dagen før juleaften, vi var hjemme ved min bror, og de to er bare så glad for hinanden :hjerte:

Men min bror kan godt li at gear Manse lidt op, selvom jeg har sagt at det må han ikk... Men lige bag efter, sad Manse bare lige og fik vejret, og da han rejste sig var der to små blod dråber på gulvet. Vi gik ud og tissede men der kom ikk blod i sneen, det må da være et godt tegn?

 

Så har der faktisk ikk været noget før onsdag morgen da vi stod op, der lå jeg lige lidt i sengen og nussede ham lidt bag øret og så kom der lidt blod igen, og sådan var det også torsdag morgen....

 

Så idag da jeg kom hjem fra arbejde, blev han, som altid, glad for at se mig, og der gik kun lige 2 minutter så synes jeg altså der kom meget blod ud, det dryppede i hvert fald nogen gange, men der var ikk noget da han tissede....

 

Er der nogen der har prøvet det før med deres hanhund??

Forresten han tissemand er også tit ude af "posen" eller hva man nu skal sige....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også lige ringe og høre hvad doktor dyr siger. Jeg har aldrig hørt om det før :hmm:.

 

Det er ikke sikkert det er noget alvorligt, men ring og spørg dem ad, det er bedre end at gå og bekrymre sig :-D .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Har han ondt når han tisser? For blod i urinen kunne være tegn på blærebetændelse :)

 

Men det kan også være noget andet :) Så det er som de andre siger en god ide lige at få ham undersøgt hos dyrlægen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal selvfølgelig også til dyrlæge med ham, men ville lige hører om i havde opevet det før?

Mine forældre har også engang haft en hanhund og de mindes heller ikk at ha set det før.

 

Nej han har ikk ondt når han tisser, men der har heller kommet blod ud når han tisser. så det kommer ikk fra urinrøret.

 

Jeg tænker selv, uden og ha forstand på det, om han måske kan ha noget forhudsforsnævring, hvis hunde kan ha det, for den er jo også meget tit ude...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Jeg har prøvet noget af det samme, men det var slet ikke over så lang tid, og vil tro det har været pga en rift.. Men det giver jo ikke meget mening når det er over så lang tid, med mindre det er noget som bliver ved med at springe op... Har du kigget ham omkring tissetrolden??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...