Hop til indhold

Sherlock på savannen


Adele
 Share

Recommended Posts

Den lokale savanne, vel at mærke :mrgreen:

 

På vej til savannen fandt Sherlock en pind, og tåbelig som jeg er, undervurderede jeg hans intelligens..

P2128438.jpg

 

Han havde selvfølgelig tænkt sig at bygge en bro, over det udtørrede vandløb! Clever dog :mrgreen:

P2128435.jpg

 

Da Sherlock havde fuldendt projektet (Broen blev ikke så frygteligt avanceret) bad han allernådigst om tilladelse til at fortsætte mod savannen! Det gjorde vi! Se lige de øjne!

P2128439.jpg

 

Vi nåede til slugten i urskoven og beundrede vores skov!

P2128446.jpg

 

Og så nåede vi endelig til savannen!

P2128456.jpg

 

(Et billede af det barske landskab)

P2128459.jpg

 

Så blev Sherlock lidt rørt over situationen... :mrgreen:

P2128461.jpg

 

Men blev hurtigt god igen!

P2128463.jpg

 

På vejen hjem mødte vi en hund (Sherlock er åbenbart ikke den eneste hund i urskoven)

P2128465.jpg

 

Den viste sig dog at have skræmmende tendenser! (og tænder). Og så gik vi hjem!

P2128469.jpg

 

Sikke en modig og frygtløs hund jeg har!

(Vi springer over den del af historien hvor vi kommer hjem og Sherlock bliver meget bange for nøddeknækkeren) :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhr, et lækkert område! Og Sherlock tager sig jo godt ud, som altid :hjerte:

 

Men altså... Jeg har en klage - hvor er billedet af ham, mens han går over sin bro? :mrgreen:

 

Du er super til at tage billeder :) . Og modellen er jo bare lækker :hjerte:

 

Men ja, som rikke skriver.. Hvor er billeder hvor han går over sin flotte arkitekttegnede bro :mrgreen:

 

Tak tak :-D Det er et rigtig skønt område, og det er hvor jeg bor, så det er dejligt!

 

Hmmm, det med broen er egentlig et ret godt spørgsmål :vedikke: Måske indså han bare, at broen ville holde længere, hvis han ikke forsøgte at prøve den i praksis :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Åh Adele. Den smukke hund med vind i håret og det hele. Jeg er helt sikker på at det er Sherlock der skulle være på coveret af sådan en romance-roman hvis der blev lavet en for hunde. Sådan lidt a la Fabio med vind i håret :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
:lol::lol: Sikken fantastisk tanke!

 

....Har du lagt mærke til at Fabio faktisk har en pind i hånden på billeder ?.....Måske ER han i virkeligheden Sherlock ! Har du lagt mærke til om Sherlock opfører sig mærkeligt når der er fuldmåne...?...Måske er han er Var-fabio :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

....Har du lagt mærke til at Fabio faktisk har en pind i hånden på billeder ?.....Måske ER han i virkeligheden Sherlock ! Har du lagt mærke til om Sherlock opfører sig mærkeligt når der er fuldmåne...?...Måske er han er Var-fabio :shock:

 

Du siger noget! Ligheden er jo slående! Så er det derfor der altid ligger selvbruner på badeværelset, om morgenen efter

fuldmåne :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...