Hop til indhold

prinsesse hund


viviansen
 Share

Recommended Posts

Hjemme ved os har vi 2 stk hunde, de er begge to super dejlige.

Nikka er en rigtig hund altså sådan en der ruller sig i "dejlige" ting og sager:shock: elsker at være ude i alt slags vejr og aldrig går af vejen for en gåtur og MAD alt slags mad er godt, tørfoder, råfoder, hjemmelavet uhmmm.... mere, meeeeere!!!!:madtid:

 

My, hun kan ikke rigtig bestemme sig:hmm:jeg vil gerne være hund og jagte fugle meeeen kun når det er godt vejr:roll: jeg vil IKKE gå tur om morgen så vil jeg heller ligge under dynen. Kødben er godt:5up: men hunde mad, tørfoder eller dåsemad :badr: jeg vil gerne være der hvor min moar er men skal jeg ligge på gulvet:confused: så går jeg altså et andet sted hen hvor underlaget er blødere! helst sofaen og så piver jeg til der kommer en og løfter mig op såååå hund eller prinsesse den er svær:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja en prinsesse historie det er hvad det er:mrgreen:

Jeg har aldrig før mødt en hund som My og det giver nogle gange lidt grå hår:confused: når ens hund ikke altid opfører sig som man forventer. Jeg har aldrig før mødt en hund, som ikke altid var parat til en gåtur men med My så skal vejret helst være godt, hun skal ikke være træt og så skal det være sammen med de "rigtige" mennesker:shock:

 

Men rigtig dejlig det er hun!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...