Hop til indhold

Søger han til sort og hvis lab!


Gæst simba-dina
 Share

Recommended Posts

  • 8 months later...
Gæst Mathilde&Balou

Hej

Ved godt at sidste indlæg var i år 2011, men hvis du stadig er interesset så har vi en rigtig sød labrador han. Din tæve ser rigtig sød og flot ud og det gør hvalpene også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Ved godt at sidste indlæg var i år 2011, men hvis du stadig er interesset så har vi en rigtig sød labrador han. Din tæve ser rigtig sød og flot ud og det gør hvalpene også.

 

Det er nemlig så heldigt, at man kan SE hofte- og øjenproblemer på billeder. Så bare de SER fine ud, er alt jo godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mathilde&Balou

Kommentaren var nu henvendt til Simba-dina, men tak for kommentaren alligevel.

Tror du har misforstået mig. Jeg SYNTES de så sunde og raske ud, men jeg er nok ikke så prof som dig, så jeg kan ikke se ud fra billeder om de har problemer. At kommende hvalpe er sunde og raske er mere vigtigt for mig, end at de er flotte!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommentaren var nu henvendt til Simba-dina, men tak for kommentaren alligevel.

Tror du har misforstået mig. Jeg SYNTES de så sunde og raske ud, men jeg er nok ikke så prof som dig, så jeg kan ikke se ud fra billeder om de har problemer. At kommende hvalpe er sunde og raske er mere vigtigt for mig, end at de er flotte!

 

Undskyld jeg blander mig, men tror at indlægget fra Louisen er ret sarkastisk. Det hun mener er, at du jo netop ikke kan se noget om hundens sundhed ud fra et par billeder (eller en million, for den sags skyld), men at der skal tages røntgen af hofter/albuer (særligt med de større racer), øjenlyses med et instrument osv. At hvalpene ser fine ud på billeder, siger kun noget om nuttethed, ikke sundhed.

 

Og det der generelt brokkes over er, at folk mere eller mindre ukritisk parrer deres ikke-testede hunde på kryds og tværs, og risikere at få et meget tvivlsomt afkom som kommende hvalpeejere skal bruge en frygtelig masse tid, penge og sorger på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...