Hop til indhold

Stestrup Skue??


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Hej:)

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man bliver tilmeldt dette skue, som bliver afholdt d. 13 marts 2011??

 

Jeg har været inde og kigge på hundeweb som der står man skal, og jeg er også medlem, jeg kan bare ikke finde ud af hvor det er man skal tilmelde sig henne??

 

Det er første gang jeg skal prøve at udstille hende, så ville starte på et lidt mere stille plan og tænkte dette var muligheden..

 

Sidste tilmeldingsfrist er d. 20 feb 2011, så har lidt sent ude :damn:, men har desværre først set det nu i Hunden. :oops:

 

På forhånd tak for hjælpen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej:)

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man bliver tilmeldt dette skue, som bliver afholdt d. 13 marts 2011??

 

Jeg har været inde og kigge på hundeweb som der står man skal, og jeg er også medlem, jeg kan bare ikke finde ud af hvor det er man skal tilmelde sig henne??

 

Det er første gang jeg skal prøve at udstille hende, så ville starte på et lidt mere stille plan og tænkte dette var muligheden..

 

Sidste tilmeldingsfrist er d. 20 feb 2011, så har lidt sent ude :damn:, men har desværre først set det nu i Hunden. :oops:

 

På forhånd tak for hjælpen:)

 

Hvis du går ind på hundeweb, og klikker på "udstilling" i toppen. Så kommer der 3 ruder, hvor den midterste hedder "tilmelding" - her klikker du på "andre udstillinger". Kik bare på "søg", så kommer en liste med udstillinger. Her finder du skuet, og klikker på "webtilmelding". Så kommer et vindue hvor du skal logge ind, og så er du inde på selve tilmeldingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Argh så fandt jeg det... :stupid:

Det er ikke sådan når man bliver utålmodig.. hehe

 

Nåh så kommer mit næste spørgsmål, eftersom jeg er helt grøn i det her, hvilken klasse skal jeg tilmelde hende i??

 

Hun er fra 13 april 2009, så hun er 1 år og 10 mdr.

 

Men skal det være åbenklasse eller mellemklasse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige jeg jo tog helt fejl, og der på deres hjemmeside står tilmelding skal ske via hundeweb. Så godt andre kunne være mere behjælpelige.

 

Jeg ville vælge mellemklasse med den alder hunden har (plus generelt gøre det så længe man kan, da der er færre i den klasse).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...