Hop til indhold

Krampe i poten pga kulde

LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Har læst at kalk mangel kan give problemer med krampe i fødderne hos mennesker... Men skal ikke kunne sige om det kan være det samme med hunde:-D

Men hvis det er noget der sker ofte, så synes jeg da du skulle tale med en dyrlæge, måske er det et eller andet hun mangler i sin kost som gør det?

Link til indlæg
Del på andre sites

spitZ skrev:
Har læst at kalk mangel kan give problemer med krampe i fødderne hos mennesker... Men skal ikke kunne sige om det kan være det samme med hunde:-D

Men hvis det er noget der sker ofte, så synes jeg da du skulle tale med en dyrlæge, måske er det et eller andet hun mangler i sin kost som gør det?

Det er første gang det er sket, men har læst, at hvis det først er sket en gang, har det nemmere ved at ske igen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
  Mia loch lomond skrev:
Hejsa.

Du er sikker på det ikke er salt,hun har fået op i poten?? min har spjættet med hendes pote, og pebet...så ud som kramper, men er salt

mvh

Ja, det er jeg sikker på :-)

Det var så langt ude på landet at der ikke var saltet :blink: Og så var det også på græs :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites