Hop til indhold

Til jer som råfodrer: kendskab til biohund.dk?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Det er helt klart selvforskyldt her, synes det er sjovt at lege bidelege med hunden :genert: Men han har nu heller ikke været en hærger, der var lige en hormonfase da han var lille hvor han stjal aaaalt - men kun når vi var hjemme :lol: Han vil heller ikke spise et tyggeben hvis vi ikke er her, lidt spøjst faktisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han vil heller ikke spise et tyggeben hvis vi ikke er her, lidt spøjst faktisk.

 

Ha, det vil Ricki da heller ikke:fornaermet:

 

Han kan godt bestikkes med en håndfuld godbidder, når vi forlader ham. Men tyggeben, kødben, mad i det hele taget - det kan man ikke spise alene. Ben SKAL spises enten udenfor eller oppe på stuegulvet, IKKE på hans værelse i kælderen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, det vil Ricki da heller ikke:fornaermet:

 

Han kan godt bestikkes med en håndfuld godbidder, når vi forlader ham. Men tyggeben, kødben, mad i det hele taget - det kan man ikke spise alene. Ben SKAL spises enten udenfor eller oppe på stuegulvet, IKKE på hans værelse i kælderen:genert:

 

Motor er bare hvor han er når vi går, så det er ikke engang derfor. Men det er da lidt skægt, det er det samme her, godbidder er noget han nærmest glæder sig til når vi går - men vil man være ekstra sød og give et griseøre eller et nyt lækkert tyggeben, så ligger det urørt indtil vi kommer hjem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har idag bestilt kyllingskrog og kalkunhalse hos Allegården:5up: - de har desværre ikke noget lammeben (kommer først i april igen) og fåreben er også først i næste måned.

 

Men har fået fat i min almindelige slagter, og han har lige fået noget barf-ben (som han kalder det), som er mest ged og lam, så det skal jeg hente på lørdag. Så må vi se hvor længe de rækker:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Har idag bestilt kyllingskrog og kalkunhalse hos Allegården:5up: - de har desværre ikke noget lammeben (kommer først i april igen) og fåreben er også først i næste måned.

 

Men har fået fat i min almindelige slagter, og han har lige fået noget barf-ben (som han kalder det), som er mest ged og lam, så det skal jeg hente på lørdag. Så må vi se hvor længe de rækker:lol:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...