Hop til indhold

Tacco og Lexus i dag


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Tja, vi mødte jo ....Næsten helt tilfældigt:rolleyes: Linda og Tacco i dag, vi gik en lille tur med hundene op på en mark så de kunne løbe løs. Vi kom så hjem til os og hundene fik lidt vand også hyggede sig lidt igen:lol:

 

picture.php?albumid=78&pictureid=1338

 

Jow jow..De ka' da også stå stille og drikke sammen:blink:

picture.php?albumid=78&pictureid=1337

 

picture.php?albumid=78&pictureid=1336

 

Farligt ser det jo ud :lol::lol::rolleyes:

picture.php?albumid=78&pictureid=1335

 

picture.php?albumid=78&pictureid=1334

 

picture.php?albumid=78&pictureid=1331

 

Der er flere billeder fra idag her..:

http://www.hunde-forum.dk/album.php?albumid=78

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror frank vil sætte pris på at nogen bemærker at lexus er blevet en kamp hund på billede 4 :-D

Jeg havde lige sagt at der aldrig blev kamp hund over ham og det tror jeg lexus blev lidt stødt over. pludselig væltede han sig over Tacco. Piiv sagde Tacco da de 53 kg landede på ham og så kunne lexus jo liige gå efter struben når nu Tacco endelig lå ned.

Jeg er bekymret for mit lille pus :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror frank vil sætte pris på at nogen bemærker at lexus er blevet en kamp hund på billede 4 :-D

Jeg havde lige sagt at der aldrig blev kamp hund over ham og det tror jeg lexus blev lidt stødt over. pludselig væltede han sig over Tacco. Piiv sagde Tacco da de 53 kg landede på ham og så kunne lexus jo liige gå efter struben når nu Tacco endelig lå ned.

Jeg er bekymret for mit lille pus :-)

 

Jamen Lexus får da tæsk igen på billede nr. 5 :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Altså....når Aslan bliver stor nok, så vil vi altså også lege med lexus!!!!!!!!!

 

Det ser altid så hyggeligt ud :blink:

Jamen kære lille Aslan :lun:

Du ER stor nok til at lege med mig. Jeg har for en havltime siden leget med en dværg-gravhund...Nok er jeg stor;-) Men jeg er lige så blid som jeg er stor, jeg tilpasser min leg til dem jeg leger med. Min bedste veninde er en lille sort gravhund:-D

 

Jeg ved godt mennesker siger at lige hunde leger bedst. Det har de nok ret i... Engang imellem er jeg en gravhund, så kan jeg blive til en rotweiler, en schæfer, en lab, en goldie, eller en lille hundehvalp...

Mmmm..Jeg er sometider også en cocker:lol:

Jeg er nok lidt alle racer og alle størrelser afhængig af hvilken hund jeg leger med:blink:

KH

Lexus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...