Hop til indhold

Legekammerat fra Køge området til Diesel..????


Gæst Kisbye
 Share

Recommended Posts

Søger efter en eller flere gode legekammerater til Vores dejlige hund Diesel:-)

 

Han er en skøn stor tumling på 10 mdr. Men nu syntes vi han trænger til nogle legekammerater.

 

Han hilser på alle de hunde vi kan komme til og leger med alle der er mulighed for, men syntes ikke helt det er tit nok at legligheden byder sig :cry:

Vi har kun haft positive oplevelser når han har leget med andre hunde, både tæver og hanner :lol:

 

Diesel er en blandingshund. Hans mor er ren labrador, Hans far er en blanding af Collie, Golden retriver og samojede.

 

Håber meget der skulle være en enkel eller to herinde der kommer fra Køge området som kunne have lyst til at lege et par gange om mdr. :vinken:

Redigeret af Kisbye
tilføjet by i overskift...
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er alle racer der kommer, jeg deltager også for første gang med Messi (en cocker spaniel på 6 måneder), bor i Solrød, så vi kunne evt. finde ud af noget hundeleg efterfølgende.

Hilsen Annros og Messi

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er ikke liiiige Køge området, men absolut en mulighed....;O)

 

Er det hunde i alle aldre og racer der kommer der...??? og er det på et aflukket sted...??

 

stedet er ikke aflukket som sådan, men det er et fritløbsområde langt fra vejen, og hundene følges som regel fint sammen i flok. det er både store og små, unge og gamle - og altid meget hyggeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker om det aldrig giver problemer når der både er meget store hunde og små samlet...???

Vores store hanhund er jo temmelig stor, og 10 mdr. er lidt bekymret for om han skulle tromle nogle af de mindre hunde.... Ja han ville ikke gøre det af nogen ondskabsfuldhed, det er jeg meget sikker på, men når han bliver meget begejstret kan det godt gå lidt voldsomt for sig, og det betyder ikke noget når det er hunde på samme str. tænker mere på de små hunde...??? Ville være ked af at få en vred hundeejer på nakken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker om det aldrig giver problemer når der både er meget store hunde og små samlet...???

Vores store hanhund er jo temmelig stor, og 10 mdr. er lidt bekymret for om han skulle tromle nogle af de mindre hunde.... Ja han ville ikke gøre det af nogen ondskabsfuldhed, det er jeg meget sikker på, men når han bliver meget begejstret kan det godt gå lidt voldsomt for sig, og det betyder ikke noget når det er hunde på samme str. tænker mere på de små hunde...??? Ville være ked af at få en vred hundeejer på nakken.

 

jeg skal da ikke kunne sige, om det aldrig kanblive et problem. men hidtil har det ikke været det. det er et ret åbent område, og hundene er gode til at finde sammen med "ligesindede". og hvis man har en hund, der blir lige vild nok, kan man jo tage den i snor lidt - selv om det vist hidtil kun har været nødvendigt for mig :roll: (og jeg er en af dem med lillehund)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst ChristinaL

Hej :vinken:

 

Jeg er da frisk på at mødes i Køge - jeg har en hun hund på 1 år der vejer ca 16 kgs.

 

du siger bare til hvor og hvornår ??

 

mvh. Christina :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst SandraO
Søger efter en eller flere gode legekammerater til Vores dejlige hund Diesel:-)

 

Han er en skøn stor tumling på 10 mdr. Men nu syntes vi han trænger til nogle legekammerater.

 

Han hilser på alle de hunde vi kan komme til og leger med alle der er mulighed for, men syntes ikke helt det er tit nok at legligheden byder sig :cry:

Vi har kun haft positive oplevelser når han har leget med andre hunde, både tæver og hanner :lol:

 

Diesel er en blandingshund. Hans mor er ren labrador, Hans far er en blanding af Collie, Golden retriver og samojede.

 

Håber meget der skulle være en enkel eller to herinde der kommer fra Køge området som kunne have lyst til at lege et par gange om mdr. :vinken:

 

Hej :')

Har i lyst til at komme med på Søndrestrand senere idag :') med min hvalp på 14 uger og min mors engelsk springer på 4 år :') Begge er utrolige imødekommende :'D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst SandraO
Søger efter en eller flere gode legekammerater til Vores dejlige hund Diesel:-)

 

Han er en skøn stor tumling på 10 mdr. Men nu syntes vi han trænger til nogle legekammerater.

 

Han hilser på alle de hunde vi kan komme til og leger med alle der er mulighed for, men syntes ikke helt det er tit nok at legligheden byder sig :cry:

Vi har kun haft positive oplevelser når han har leget med andre hunde, både tæver og hanner :lol:

 

Diesel er en blandingshund. Hans mor er ren labrador, Hans far er en blanding af Collie, Golden retriver og samojede.

 

Håber meget der skulle være en enkel eller to herinde der kommer fra Køge området som kunne have lyst til at lege et par gange om mdr. :vinken:

 

Hej i to :)

 

Mit liv har været lidt stresset og forvirrende, derfor du først hører fra mig nu :) Inde for de næste 3 måneder flytter min kæreste og jeg til Herfølge. og kunne super godt tænke mig at finde venner til Morgan.

 

Lige nu går jeg kl. 8 hver aften i næstved sammen med MANGE andre hvor vores dejlige basser er løse også går vi tur imens og alle falder hurtigt på plads. Jeg har ALDRIG oplevet nogle komme op og slås eller lign. de har skulle prøve grænser og lige sige fra til hinanden men hvis man går så skal de huske og gå med så undgår man de kører hinanden op.

 

Jeg kunne super godt tænkte mig hvis man kunne lave sådan noget i køge og området. men kender ikke hvor man kunne gå henne med låse hunde ? Vi går på en nedlagt kaserne :/ ?..

 

Men hvert fald kunne det være dejligt at se om Diesel gider morgan, han er nu 6 måneder og vejer 25-26 kg. en lille tung basse. kan kan godt lege med mindre og lettere hunde, men kunne være rart med en hund som jeg ikke er bange for går i stykker bare Morgan skubber lidt :/ ?

 

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej med dig ;-)

 

Diesel vil altid gerne have nye lege kammerater og kan heldigvis med alle hunde vi har mødt ind til nu i hvert fald ( han er pt. 16 mdr. og en stor vovse på 37 kg.);-)

 

Vi syntes ikke rigtig at kende til nogen steder lige i nær området hvor der er "hunde-traf"...Men det kan vi jo bare selv lave så :-)

 

Vi vil i hvert fald meget gerne mødes og se om de to store banditter kan sammen.

 

Måske du kunne give os et vink når du er ved at være på vej til Køge-egnen, og klar til hunde-møde, så kan vi jo finde ud af noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...