Hop til indhold

Billedspam


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige fået nyt kamera:banan: og mors hunde var selvfølgelig yndlingsmotivet, da jeg er hos hende denne weekend:mrgreen:

 

[ATTACH]39777[/ATTACH]

 

[ATTACH]39778[/ATTACH]

 

[ATTACH]39779[/ATTACH]

 

[ATTACH]39780[/ATTACH]

 

[ATTACH]39781[/ATTACH]

 

[ATTACH]39782[/ATTACH]

 

[ATTACH]39783[/ATTACH]

 

[ATTACH]39784[/ATTACH]

 

[ATTACH]39785[/ATTACH]

 

[ATTACH]39786[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Gæst Obama-lamselår

Neeej, nogle dejlige billeder! :hjerte: Og rigtig godt skudt! ;-)

Jeg elsker især det 4. sidste! "Boxershort? Hvor!? Hos MIG?? Neej, hvordan er de dog kommet herhen?!?" :engel::blink::mrgreen::hjerte:

 

Og hun er godt nok blevet stor! :shock: Og lækker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Obama-lamselår - Ja, hun er bare så skøn:lun: Rigtig dejlig, kærlig og altid rigtig glad:hjerte: Og så er hun fræk hehe.. Jessie: "er det jeres? Nå, ingen der svarer, så det min:mrgreen:" hehe:klap:

Det er godt I er glade er hende! :hjerte:

Ja, nemlig! :mrgreen: Og de sørger for at spørger, når man ikke er der! :mrgreen: Eller som Obama (min hund), gøre sig usynlig, så kan man nemlig også sagtens tillade sig at tage det! :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt I er glade er hende! :hjerte:

Ja, nemlig! :mrgreen: Og de sørger for at spørger, når man ikke er der! :mrgreen: Eller som Obama (min hund), gøre sig usynlig, så kan man nemlig også sagtens tillade sig at tage det! :engel::mrgreen:

JA utroligt som en hund på 11-12 kg kan blvie usynlig.. og liste:slem:

Jeg syens du skal tage med på en udstilling og se Jessie.. Hun er bare smuk:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Hehe, det nemlig rigtigt :lol: Og når man så spørger "Jessie, hva det du har der?" Så kigger hun bare som om "Hva? Jeg har da ikke gjort noget:engel:"

 

De er så skægge:klap:

Lige præcis! :mrgreen: "Det må være noget der er hoppet efter mig, for jeg ved IKKE hvor det kommer fra!" :engel:

 

Hehe, nemlig! Man kunne bare sidde og kigge på dem en hel dag:hjerte::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
JA utroligt som en hund på 11-12 kg kan blvie usynlig.. og liste:slem:

Jeg syens du skal tage med på en udstilling og se Jessie.. Hun er bare smuk:hjerte:

HALLO, han vejer kun 9 kg, om jeg må be'!:fornaermet:

Ja, det må jeg! Hun er i hvertfald lækker på billederne!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis! :mrgreen: "Det må være noget der er hoppet efter mig, for jeg ved IKKE hvor det kommer fra!" :engel:

 

Hehe, nemlig! Man kunne bare sidde og kigge på dem en hel dag:hjerte::mrgreen:

 

 

Hehe præcis.. Toiletrullen? Den har da selv splittet sig ad:mrgreen::klap: De laver bare så mange skægge ting.. Freddie besluttede sig også for idag, at den der seng ik? Der skulle puden ud, og fyldes med sokker i stedet:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Hehe præcis.. Toiletrullen? Den har da selv splittet sig ad:mrgreen::klap: De laver bare så mange skægge ting.. Freddie besluttede sig også for idag, at den der seng ik? Der skulle puden ud, og fyldes med sokker i stedet:mrgreen:

Lige præcis! Og det er jo snart lige før man tror på dem, for det er godt nok ofte toiletrullerne er splittet ad! :mrgreen:

Haha, jamen sokker er også bare GUDE legetøjet! Og så er de jo bløde samtidig! haha:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis! Og det er jo snart lige før man tror på dem, for det er godt nok ofte toiletrullerne er splittet ad! :mrgreen:

Haha, jamen sokker er også bare GUDE legetøjet! Og så er de jo bløde samtidig! haha:klap:

 

Man kan slet ikke lade være med at tro på dem, når de giver en de der specielle "løveøjne":lun:

Ja der er noget over de sokker der.. Man leder tit efter makkeren, og så ser man lige røven af to løver og en golden.. Så det Jessie der har fundet den bedste sok (den man mangler) og de andre vil også have den:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Man kan slet ikke lade være med at tro på dem, når de giver en de der specielle "løveøjne":lun:

Ja der er noget over de sokker der.. Man leder tit efter makkeren, og så ser man lige røven af to løver og en golden.. Så det Jessie der har fundet den bedste sok (den man mangler) og de andre vil også have den:klap:

Nemlig! Og man har 2 valgmuligheder : Rende efter dem og bliver mere og mere irriteret eller bare lade dem rende med den, og finde den senere! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Haha ja:-D Og jeg er en rigtig softie, så det lige før jeg giver dem makkeren så de har en ekstra at lege med:klap:

Haha, seriøst? Hvor fiint! :klap:Jeg render altid efter dem, men ender ALTID med at må give op, fordi de synes det er sjovt :evil::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, seriøst? Hvor fiint! :klap:Jeg render altid efter dem, men ender ALTID med at må give op, fordi de synes det er sjovt :evil::mrgreen:

 

 

Fangeleg er virkelig deres yndlingsleg.. Og hvis Jessie keder sig, ja så tager man da bare legetøjet fra Mille (golden) så Mille løber efter hende for at få det igen:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig! Og man har 2 valgmuligheder : Rende efter dem og bliver mere og mere irriteret eller bare lade dem rende med den, og finde den senere! :mrgreen:

 

Ja finde den senere....i haven sammen med en masse andre sjove ting :drille: forleden fandt jeg i haven en gul plastbøtte godt gennemtygget og Mille kom senere med Mads's gummitandbøjle i munden :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...