Hop til indhold

Billedspam


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Gæst Obama-lamselår
Fangeleg er virkelig deres yndlingsleg.. Og hvis Jessie keder sig, ja så tager man da bare legetøjet fra Mille (golden) så Mille løber efter hende for at få det igen:drille:

Haha, det var da smart! Så er I da sikre på, at Mille ikke bliver tyk :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Ja finde den senere....i haven sammen med en masse andre sjove ting :drille: forleden fandt jeg i haven en gul plastbøtte godt gennemtygget og Mille kom senere med Mads's gummitandbøjle i munden :stupid:

Haha, det kan jo (måske:vedikke:) være at Mille ikke synes hendes tænder er pæne? Bare et forslag :vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja finde den senere....i haven sammen med en masse andre sjove ting :drille: forleden fandt jeg i haven en gul plastbøtte godt gennemtygget og Mille kom senere med Mads's gummitandbøjle i munden :stupid:

 

Måske Mille har set, hvor fine Mads' tænder er blevet, og hun synes hendes egne trængte til at blive rettet? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Det tror jeg ikke hun gør :lol: Hun får masser motion når hun løber rundt og er løve med dem (Mille tror nemlig også hun er en løve:mrgreen:)

Ja, det er meget underligt! Hunde der bor sammen med en eller flere løver, tror lige præcis at de selv er løver! :hmm:

Vores schæfer, da han var omkring 6-7 mdr., var 100 på, at han altså også var løve! Så han kunne da med LETHED løbe under vores stole, præcis som hvalpene, uden at hænge fast nogle steder! :engel:

Det var meget skægt at se på! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er meget underligt! Hunde der bor sammen med en eller flere løver, tror lige præcis at de selv er løver! :hmm:

Vores schæfer, da han var omkring 6-7 mdr., var 100 på, at han altså også var løve! Så han kunne da med LETHED løbe under vores stole, præcis som hvalpene, uden at hænge fast nogle steder! :engel:

Det var meget skægt at se på! :klap:

 

Lissom Mille :mrgreen: Og man kan UDEN problemer sidde på skødet ligesom løverne:engel::lun: Får sgu helt ondt af hende, når hun lige så langsomt glider ned:lun: Og så hjælpes de alle 3 med at lave en golfbane til min mor i hendes have:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Lissom Mille :mrgreen: Og man kan UDEN problemer sidde på skødet ligesom løverne:engel::lun: Får sgu helt ondt af hende, når hun lige så langsomt glider ned:lun: Og så hjælpes de alle 3 med at lave en golfbane til min mor i hendes have:klap:

Jaja, det kan man i hvertfald! :mrgreen: Årh, lille pus! Og hun ANER garanteret ikke, hvorfor hun glider ned :vedikke:

Haha, det er jo også rigtig fornuftigt at have, en goldbane dér midt i haven! :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja, det kan man i hvertfald! :mrgreen: Årh, lille pus! Og hun ANER garanteret ikke, hvorfor hun glider ned :vedikke:

Haha, det er jo også rigtig fornuftigt at have, en goldbane dér midt i haven! :engel::mrgreen:

 

JA, Man ved aldrtig, hvornår man får en ustyrlig trang til at spille golf i haven:mrgreen:

 

Nej det gør hun overhovedet ikke.. "Hva skete der lige dér:vedikke:" Men tilgengæld får hun bare rigtig meget nus, så bliver hun glad igen:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
JA, Man ved aldrtig, hvornår man får en ustyrlig trang til at spille golf i haven:mrgreen:

 

Nej det gør hun overhovedet ikke.. "Hva skete der lige dér:vedikke:" Men tilgengæld får hun bare rigtig meget nus, så bliver hun glad igen:hjerte:

Lige præcis! For det er jo sådan noget man gør, både i tide og utide! :mrgreen:

Åhh, lille pus! :hjerte: Haha, hvor dejligt! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Natascha? Hvad er det egentlig for en slags gnaver du har som avatar?

Fnys! Gnaver!?! Hvad er det dog for noget at kalde min stakkels lille Shaba? Hun kan da ikke gøre for, at hun er en lille smule grim, har skæv næse, underbid og hul op til næsen! Om jeg lige må be'! Fnys :evil::mrgreen:

Selvom det ikke passer helt til mit brugernavn *ups*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...