Hop til indhold

Bange/ked af det?


qqkanin
 Share

Recommended Posts

Jeg skal passe en han samojed på 1år og 2mdr i de næste 4 uger. Han er kommet hjem til mig i går. I dag opdagede jeg at hans poter er ret snavset og jeg vil gerne lige væske dem på badeværelset. Han plejer at komme når man kalder på ham, men da jeg kaldte ham til badeværelset lagte han bare ned på gulvet og ikke vil rejse sig op. Og så prøvede han at hoppe i sofaen som han umiddelbart godt vide at han ikke må. Senere løb han til andre værelser bare ikke badeværelset.

Er han bange eller hvad? Han var meget stille med tilbage lagte ører i et godt stykke tid og så meget ked af det ud.

Er der nogle der kan hjælpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke han troede du ville putte ham i bad? Min hader bad, det er noget djævlen har skabt, mener han.

 

Vi plejer bare at tørre poterne med et håndklæde når vi kommer ind fra en våd gåtur, ellers kan du tage en våd klud og så lige tørre dem af ude i køkkenet, men synes ikke du skal hive ham ud på badeværelset nu hvor han lige er kommet hjem til jer, og han tydeligvis ikke vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som nogle meget kraftige dæmpende signaler han har sendt dig. Så ja, du har ret i, at han har været utryg ved situationen og ikke har ønsket at komme i bad.

 

I øvrigt forunderligt, så meget mudderbadende og strandhoppende hunde hader et godt gammeldags brusebad...!

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt forunderligt, så meget mudderbadende og strandhoppende hunde hader et godt gammeldags brusebad...!

 

Ja! Min hund går heller ikke gennem vandpytter, nej fy føj - men mudder, det skal man have både poter og snude ned i.

Link til indlæg
Del på andre sites

#2 Jo han er meget klog og han forstod nok hvad "bad" betød... Selvf. kunne han jo ikke vide at jeg kun ville væske hans poter. De er ikke meget snavset som sådan, men de virker meget grålige i forhold til hans pels og synes ikke at det var pænt. Men ok, pyt med det. Ps. vi er blevet gode venner igen efter noget leg og godbidder ;-)

#3 Undskyld hvad betyder dæmpende signaler? Hvorfor skulle han hoppe i sofaen?

#4 Jeg prøver at sætte Jimbos billede fra hans ejer som mit profilbillede, så kan du se hvor meget han holder af mudder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor kom billedet ikke med? Prøver igen.

 

Profilbillede er på din profil - den der hedder avatar er her når man skriver indlæg.

 

Neeeeeej han har da været til salg ham der, ham har jeg da siddet og sukket meget dybt over :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...